viernes, 11 de julio de 2008

CAOS,KAOS I MES KAOSS


Quan ROIG dirigia el VALENCIA i es va anar, tots creiem que ja eu haviem vist tot, en SOLER al principi pareixía que milloraba tot al final em vist com va el vaixell a la deriva, hem vist que tot es probable que empitjore, si em pregunten a mi sobre el nou director gral del VALENCIA CF. , ja vos dic que no soc res objetiu, ja que gracies al tiburo financier que esta fet i amig de "TXEMARI", al que deixaren fer i desfer lo que li dona la gana en "TERRA" , lo cual per menys coses de les que va fer en altres paissos deuria de haber passat supostament per algun jutjat, espere que este nostre VALENCIA CF. no siga fagocitat per aquest personatje i els seus secuaços.
Espere i desitje que el nostre equip vaja cap endavant que no entre en barrena i tan sols vinguen a socorrer-lo per traure els pingues beneficis que puga deixar el equip i el nou camp que es va a fer, no em fie d'eixa gent ja que tinc el honor de haber perdut diners cuan ell comandaba TELEFONICA permitint que la gent es emborrachara amb el tema de TERRA, ell si que guanya uns 30.000 millons de les antigues pesetes sino em recorde mal.
M'agradaría que les tibies i la calavera tan sols siga un efecte de la agrupació de penyes del valencia que tant lluiten per el equip, jo tinc la foto en el meu ordenador i es pot descarregar a la pagina de les penyes. Com digue GROUCHO MARX al seu epitafi " perdoneu que no em puc alçar", també afegiría que "la llum guie a SOLER" perque jo vuic que es faça realitat els somnis de tots els valencianistes.
PD-Els taurons deurien estar al mar, i els "ll.........." als jutjats.

1 comentario:

el coco dijo...

ye willi me estas dejando alucinando
tu ivas para periodista.
pero saps que m'esta agradant, continua així bon amic.

paco