lunes, 7 de julio de 2008

LA MEUA ESTRELA


Pareix l'altre dia quan al final d'agost et vaig arrancar un inocent petonet a la platja de la patacona fa un grapat d'anys, però per mi et desitge com al principi. Em bull el cor cada dia que et veig, sempre eixa fidel"COMPANYA", en la que jo arrime el meu cos quan no em van bé les coses, eixa amiga que em veu plorar molt assobint, com sabràs no soc la persona més dura del planeta, però si la que més te voldrà d'aquest món, perdó, jo no et VULL. Com sempre et dic no et vull, jo estic ENAMORAT de tu, com tu ve saps per mi eixe joc de paraules son molt importants. El millor regal que et puc fer és que en aquestos moments que t'escric açò estic plorant d'alegria, espere que quan ho llitges no plores tu també. Et demane si vols que estem molt més temps junts per coneixernos millor, encara que eixa COMPANYA que per mi eres, i el que significa a la gent que pensa com jo, que segons diu algú jo te he fet canviar, pense que no es així ja que el projecte de vida que estem realitzant junts, consisteix en que cada u faça coses per l'altre, em respectes en les meues posicions polítiques,la llengua de ma mare que jo tant vull, ets mol tendra però tens eixe "pronto",que a mi tant m'agrada. Tu saps que podria estar tot el dia i la nit fican-te coses boniques .En aquestos moments plore de goj, pensant que tinc temps per estar al teu costat, espere poder gaudir d'aquesta vida 5 minuts menys que tu, ja que no et vull vore patir.Per tot açò tans sols et dic que vuill seguir estant enamorat de tu.
pd.-Que guapa ets de cor ja que la bellessa interior supera en molt la exterior. Tan sols et dire una cosa més,ja que estaré al teu costat quan ho llitges.
VOLS SER LA MEUA COMPANYA PER SEMPRE?.

1 comentario:

Unknown dijo...

Amb una declaració d'amor d'aquest calibre...

Jo vull ser la teua companya per sempre !!!

La veritat es que jo ho puc dir pq vos conec molts anys: Esteu fets l'un per l'altre...
Jo també em vull morir cinc minuts abans que vosaltres per no vore-vos patir.
Vos vull i vos voldré tota la meua vida.

La vostra AMIGA DE SEMPRE I PER SEMPRE.

Annant