viernes, 24 de octubre de 2008

PAMESA AMB LA ESPINA BIFIDA


El PAMESA aquestos dies esta realitzat un calendari, en el qual estan fotografiant-se els jugadors amb els afectats per espina bífida i hidrocefàlia. Tot lo que es faça per la gent que ho necessita esta molt bè, no fa molt de temps el congres dels diputats van aprobar una llei de ajuda a la" DEPENDENCIA", a persones que els fa falta que els ajuden i els de la GENERALITAT VALENCIANA, no es dona la gana ficar-la en marxa.
Esta clar que la gent amb dificultats no es interessa als governats que tenen que ficar en marxa la llei, no es poden fer publicitats en ningun gran event, la gent afectada te sentiments i ven be no se si aquestos polítics ho tenen.
El altre dia vaig lletgir que el PAMESA realitzàba aquesta bona obra,i realment estic ORGULLOS de ser penyìsta d'aquest equip, "TOTA PEDRA FA PARET" aquest gent es mereix aço i més.
Fa temps i degut a un accident em van dir que tenia ESPINA BÍFIDA en un grau mìnim, ja que la gent que la patix de veres solen tindre problemes de movilitat. En sent molt concienciat, amb la lluita diaria d'aquestos homes i dones, que pateixen tota classe de problemes físics i psíquics.
Vaig entrar a la seu pagina a internet i em demostraren lo que es pot fer, per que la gent es senta més protegida i respaldada, tot lo que es faça es poc. Ja que tot comença en els primers mesos de embaras d'una mare, ja que lo que fa falta es acid fólic, i aixó hui es dona amb una pastilla, recomane a la gent que vuiga tindre fills que es fique en mans de un ginecóleg inclòs avanç de fer-ho.

No hay comentarios: