jueves, 13 de noviembre de 2008

NEVEN SPHAJIA" EL PROFETA"


Espere i desitje que de una vegada per fi,al PAMESA donem en la soluciò,ja que no podem eixir a un entrenador cada dos anys, el problema deu de ser una altre i al responsable que faça per resoldrel.
Som un equip que no tenim costum o no sabem traure gent de la pedrera, eixe es un mal endemic que se deuria de resoldre ja que eixa gent es la que dona caracter al equip,la gent de casa es imprescindible. No donemen amb la soluciò i aixo es greu, acabe de lletgir que podriem contratar al antic jefe de cantera i director tecni del barcelona i del girona " ANTONI MACEIRAS". Aço em va agradant mès ja que eixa persona esta contrastada al mon del basket.
Em recorde en una reuniò que un entrenador del pamesa, ens dia que en la EBA quan venia a jugar EL JOVENTUT, el marcador de RUDY era millor que ell. Tinc que dir que aquest home deuria de pensar-se les coses avanç de dirles. Ja sabem RUDY aon esta jugant i lo bè que esta jugant. La pedrea del joventut esta molt ben cuidada i molt ben estructurada, aon la gent ix molt ben preparada i per aixo ixen com els "xurros".
Jo espere que NEVEN SPHAIJIA siga el meu profeta, i que de una vegada per totes vejem basket de qualitat, jo l'espere com el que espera algo gran. El curriculum que porta el nou entrenador es impresionat, si el deixem treballar li fitxem eixe jugador que ens falta i la resta de jugadors donen la cara, crec que tenim equip per no fer el ridicul, com fins ara.
M'agradat que el nou entrenador vuiga fitxar un exterior i que pase claver a jugar a posicions exteriors, crec que estic d'acord amb ell, ja que aon si se treballa CLAVER es en posicions de 4, de fals 4 eixint i eligint en quin moment te quejugar fora o dins. Es un home molt paregut amb joc a ILLYASOVA i aquest any esta jugant de ala-pivot.
SPAHJIA a part de tindre un cognom complicat de pronunciar-se, lo millor que tè es que el seu historial es impresionat, sempre ha obtes titols a tots els equips aon va, si somniar es gratis jo ja ho estic fent-ho.

No hay comentarios: