lunes, 3 de noviembre de 2008

TRAGEDIA GREGA

Esta clar que hui ESPANYA hi han dos aturats mès, això quasi no ens sorpren, FOTIS I ROGERS els han cesat mès per lo que no han fet,que per lo mal que anava el equip. La disciplina no se depren en el pabelló, sino que se exercita, el que mana deu de saber fer-ho, i aquestos dos crec que no sabien.
Llorente tira en "bales de plata", no li tembla les mans quan hi ha que fer-ho, escoltat a molts periodistes i a quasi tots dien que era precipitat, jo tan sols pense que els ha sorpres i que estan encontra per que no el han tirar ells. Jo serè dels pocs que creuen que deuria de haber-sen anat avanç, ja que el joc primtiú que realitzabem el podria fer jo i quasi que millor.
Tinc amics a la meua penya de basquet que no pensen igual que jo, i els respecte molt i menys que manco em donen raons, eixe es el camì saber mès de basquet per poder discutir en raons i no dir que si ò no al entrenador i al director tècnic.
Crec i em vaig a banyar que PEPU sera el proper entrenador, m'agrada pero crec que en aquestos moments ens vidria millor SCARIOLO, ja que per domar lleons lo millor es un bon DOMADOR. Ja que alguns jugadors son unes fieres fora del camp i lo que mès m'agradaria es que foren fieres dins del camp, i que demostraren lo que cobren tots els mesos al camp de joc. Quens demostren lo que saben dins del terreny de joc i que ens deixen vore si tenen espirit competitiu i alma de guanyadors.

No hay comentarios: