lunes, 22 de diciembre de 2008

CREANT ESCOLA...............















Entrant l'hivern per el horitzó, a GENOVES batejaven un xiquet de nom RUBEN,fill del meu cosí VICTOR i de MARI CARMEN. Dia especial per quansevol pare que tinga un fill i vulga portar-lo pel camí del baptisme. Jo m'alegre per ells ja que un fill es molt important.Aleshores hui en dia, els homes participem més a més en el cuidat dels fills, i això espere per el bé del pare.
Hi han pocs dies al any en que es reuneix la família, i jo sobre tot m'agrada molt açò,els dies aquest son per recordar i a la vista de les fotos que hi han ficades, la gent podrà veure d'on bé i on va. Per mi es molt important estar al voltant dels meus tios i ties, cosins i cosines en els quals no tens massa temps de vorers i parlar.
RUBEN esta ven clar que serà lo que vulga, estic segur de que equip de futbol serà, ja que si per el pare fos i ben segur que estic ja es accionista del VALENCIA.C.F., mal que li pese als cosins que te a la SAFOR.
"Primo" eixe xiquet quan tinga edat i sabedors d'on viu, està clar que també será pilotari, ja que per eixe poble això es lo tradicional, encara que me pese i em fare pesat, ensenya-li que també hi han deports diferents com el" basquet".
Gaudiu del xiquet, feu-lo un home lliure, educant-lo lo millor que pugau, ma dreta quan siga mereixedor i esquerra quan faça falta, així es aprèn a jugar al trinquet de la vida, i sabrá tornar tots els colps que puga tindre.
Vos tic que agrair lo ven preparat que va estar tot, fins i tot i supose que sín voler-ho, ni pensar-ho estába a la sala el PRESIDENT DE LA DIPUTACIÓ VALENCIANA. Lo bo d'aquestes coses es que es puguen repetir, en poc de temps. El dia 6 de gener ens vem en casa de ta mare per dinar a la familia.

PD. DIS-LI AL PADRI "RONYOS" QUE TIRE ELS BILLETS DE 500 EUROS.JAJAJA.

1 comentario:

Unknown dijo...

Bon dia primo. Resulta molt raro obrir una pàgina i voret junt als teus... pero m`agradat molt.
La familia es lo més important que puguem tindre les persones i en celebracions com aquesta es veu realment el apreci i el carinyo que ens tenim. Rubén de segur que va disfrutar molt encara que no es va enterar molt ja que es va passar molt del temps dormint, però com molt bé dius, les fotos ens ajuden a recordar qui som i d´on venim.
Be, molt content y prou emocionat acabe per tal de tornar a vorer les fotos que has penjat.
Un bes per a tots.
PD: El Sr. Rus va ser casualitat que estiguera al saló, no em va pagar res¡¡¡¡¡¡