jueves, 8 de enero de 2009

"ANGELS " A LA N.B.A.












Al any 97 del altre segle, un 9 de gener va naixer un ANGEL, que poc a poc es fa un homenet, eixe xiquet es el meu nebot, eixe ANGEL tambè l'agrada el basquet. Posiblement l'agrada gracies als REIS MAGS DEL BASQUET, els quals portaren i porten moltes il.lusions a la gent que creu en aixó.
No soc el més qualificat per parlar de la condicció humana d'aquest xiquet, enacra que per mi "la noblea i la simpatia" que dona a tothom, son unes de les qualitats que millor el defineixen.
Tinc fotos d'ell per para un camió, pero els angels de totes formes per on els vetjes son bonics, i sobre tot son aixó ANGELS.
Fa uns quans anys sons pares el varen apuntar al equip de la seua ciutat ALÇIRA, i eixe equip es diu Nou Basquet Alçira" N.B.A." ell com base que es i bon director de joc, l'agrada ser jugador d'equip, ja que sempre li dic que una cistella fa feliç a 1, i una asistencia fa feliç a 2. Quan puc vaig a vorer-lo, ja que es la meua passió i em fa feliç gaudir del joc que fan. Eixe equip de benjamins a guanyat varios trofeus, el altre dia sin anar mes lluny, encara que el més important va ser el trofeu organitzat per el PAMESA a TAVERNES DE LA VALLIGNA, en el que derrotaren als equips que se juntaren dels voltants.
La gent et dona moltes vegades lo que tú lis dones, i altres et donen molt més, aixi es ANGEL, mai et deixara sorpendre, i lo mes gracios es que el estime molt. M'encanta que em pregunte sin parar ja que aixó es lo que deu de far un xiquet, i sobretot que converse sobre algún partit que estiguen fent a la T.V.
Ara no se quin número porta a la camisa, ell era fan de KAMERICHS, encara que jo li vaig fer que l'agradara el temperament de OBERTO, i per aixó es fica el 14. Que portaba al PAMESA.
QUE EL SPIRIT DELS REIS MAGS DEL BASQUET, CONTINUE AMB TÚ.
QUAN ET FAÇES MAJOR, ESPERE QUE RECORDES AQUESTOS RECORDS.
ENCARA TENIM QUE GAUDIR MÉS MOMENTS FELIÇOS. TON TIO WILLY

No hay comentarios: