martes, 6 de enero de 2009

FORA EL BOURBON!

Espere que les meues paraules no se interpreten mal, ja que hui es el aniversari de JOAN CARLES I, no vuic imitar a JOAN TARDÁ diputat de ERC.
El meu alegat va en contra del bourbon (USA), i a favor del whisky (SCOTLAND, IRELAND), i com no també a favor de la forma de vida europea, ja que en la cual hi ha més llibertat, drets civils i socials.
Els nord-americans com el bourbon son mes vastos que "unes bragues d'espart", ja que son molt per a ells, qualsevol imitació es aixó "IMITACIÓ". A les HIGHLANDS " tierras altas escocesas", bressol del whisky i bressol de la resistencia entre normands i sajons, on les paraules i les amistats de les persones eren ratificades per un bon traguet de "liquid d'or".
Tinc molt clares les meues opcions sobre el model d'estat, i ahi estic més d'acord en les tesis nord-americanes que no en alguns models EUROPEUS.
Espere i desitje a les persones que deuen de manar al mon que siguen uns verdaders(PARES NOELS, REIS MAGS), per portar-nos bones vibracions, il.lusions, esperança i sobre tot feina ja que les persones de capes socials menys protegides tan sols volem aixó. Molta salut per treballar.
Es deurien provar altres opcions?.
Es deurien provar altres coses?.
Després de provar el bourbon, em quede en lo que m'agrada.JAJAJA!!!.
De politica ja parlem un altre día.

No hay comentarios: