viernes, 2 de enero de 2009

NADALS AL RACO









Erase una vez una historia. IEEEEEEEEEEEEE WILLY despertà que comença el 2009. Ficat i descriu la mágica nit de cap d'any. Lo bé que seu passar-eu i lo màgic d'aquesta nit.
Estic fins el" melic" de tindre que passar-meu bé, eixa nit per que SI i tindre que obligar-me a ser el més feliç del mon. Lo millor es la companyia que et busques, en la que sempre estas a gust, i en la que quansevol dinar teu passes de lo més bé. Si partim de la base que a ultima hora "SE QUEDAREM" sense estufa de llenya, menys mal que MARC "jajaja" no tingué culpa d'això, ja que eixe moment de fum a la caseta quedara per al record de la gent, les coses negatives no deuen de ser motiu per no passar-teu bé. I no parlem que ens quedarem sense aigua, tot son "ANECDOTES" que ens faran recordar un dia al RACÓ, eixe lloc que tenim per gaudir i que on els nostres fills també seu passen de lo més bé.
Si tancarem el any accidentat, per mi això es positiu ja que el nou entrarem en bona disposició, jo tan sols demané que la gent, tota la gent que jo aprecie de veres, i ells ho saben que cumpleixen els seus objetíus, ja que si ells son feliços, jo de alguna forma també soc feliç.
No crec en els" SIMBOLS" que ens volen imposar, i em pareix cutre que tota la gent se impregne del espírit navideny ,tan sols aquestos dies, ja que deuriem de ser bons tots els dies del any.
JO sempre pensaré que lo millor està per vindre, encara que lo que a passat, passat està. Mirar cap endavat i intentar-ho passar-ho bé i treballar per aixó, el que me coneix sap que m'agraden més els preliminars de la festa que la festa en si.
Que millor amic que aquell que et veu i et diu, "vine a dinar", aixi com el que no vol la cosa, devegades et sorpren la qualitat de les persones, i ahir coneguerem a uns amics ciclistes" mountanbike",i com vaig dir al meu blog queda el seu "link", a part de l'edat queda lo bons xics que son com a parella, i descobreixes que de molt prop d'on tu eres i han passat per lo mateix que tù.
LO MILLOR SEMPRE ESTA PER CONSTRUIR, I EIXE ES EL NOSTRE OBJECTIU A LA R.I.A.
FELIÇ ANY 2009, A TOTS I TOTES

No hay comentarios: