sábado, 16 de mayo de 2009

NI PITOS,NI FLAUTES!!

L'altre dia a la final de la copa del rei de futbol ,hi hage una XIULADA al principi quan es va ficar el himne D'ESPANYA,si tot açó s'adoba en que no es poge retrastmetre en directe la pitada i no se per qué, com si es volguera fer un acte de censura a lo que alguns estaven fent en eixe moment.
- En Democracia es deu de saber respectar, per a que et respecten.
- La censura no esta be, en cap lloc i el ridicul de TVE, es monumental ja que a la era de internet ja no cal açó, ja que es veu el plumero al youtube.
-M'agrada la resposta del govern al CESAR fulminant-ment al cap d'esport, encara he de dir que jo hauria de haver llevat algú més. Ha estat molt bé el temps de reacció ja que si nosaltres criticarem que un periodista per di "algo", estaguera a disposicció del govern de AZNAR, com era URDACI al comandament dels telediaris i fent propaganda fins que va ser apartat per el tribunal uns anys, açi la reacció ha sigut inmediata i fulminant.
- Als que xiularen els he de dir que si en el fons de la protesta estic d'acord , lo millor haguera sigut no anar a vore un partit en lo que se esta repartit un premi en el que no creus, ja que per a fer el idiota, que es queden en casa. Ja que si ve quasi tot el mon, o la gran majoria de gent xiula , no van ser tots ni es pot catalogar a quasi tota la gent de lo mateix.
-Al carrer hi había un gran ambient i la gent li preguntaves i es decantava per un o per l'altre, sempre m'agradat les causes dels més necessitats, no va poder ser ja que guanya la llogica en aquest partit, peró jo no em ficaré a dir que si el catalans o vascos, son tal o qual ja que les generalitzacions no son bones, jo si que diria que la majoria de gent en aquestos llocs d'espanya no estan conforme en lo que pensen alguns radicals, ja que de NINOTS hi han en tots els llocs.

SENYORS NO ES POT CENSURAR, JA QUE EN YOUTUBE ES POT ENCONTRAR DE TOT.LA MATEIXA SECUENCIA DE DIFERENT FORMA.QUINA VERGONYA.
JO NO VAIG PEDRE NI 5 MINUTS MIRANT EL PARTIT JA QUE NO VA AMB MI.
JIJIJAJA XIU, XIU AIXINA XIULAVA JO.

1 comentario:

Unknown dijo...

El dissabte passat, vaig estar sopant en Gonsor, i com tu be saps el que s'axunta en un coixo...
Estic en total desacord amb tu,lo que s'escoltaba de fons era com una banda de musica abanç de comensar un obra, osiga estaben afinant els instruments de vent, per si decas el senyor de negre els arrebata la gloria de podre alçar la copa de sa magestad el Rei d'Espanya, el cual admiren i veneren