viernes, 1 de mayo de 2009

PALOMA'S MENSAJERAS!!!!!!!







El dia 26 d'abril es va realitzar un concert de sarsuela al aduitori de PAIPORTA, en la que una amiga de la família i altres dues xiques, escenificaven una antologia de aquest tan espanyol "CANT " com es la SARSUELA. Fon emotiu per a tots els que estavem allí, especialment per la seua família, i també per als que ens agrada la música clàssica, hi hage gent de totes les edats, encara que es un genere que li agrada més a la gent major.
Jo pense que si les coses es fan en ganes i ven fetes, eìxen millor i això va passar des de el meu punt de vista. Lo important de un artista es que dal del escenari ho done tot i això va passar amb les tres interpretes, ja que el cant, la música i el ball estigueren ven representades.
Ja em pareix a la gent que grava les pel-licules als cines i desprès les fiquen a internet, en plan il.legal. No em pillaren, encara que està fosc açì baix vos deixe un video en el que es pot apreciar lo ve que ho feren.

POLITICA CULTURAL A VALENCIA:

Com vè deia el humorista XAVI CASTILLO, el altre dia AL MOLI(BENETUSSER), es que manen al PAIS VALENCIA, li ho deixaven a "huevos", per a que els puguera criticar, ja que lo únic que els interessa es" APARENTAR", i de política cultural RES DE RES, tan sols els agrada fer grans monuments, pero huit de contenguts. Ja que dia darrere dia, inaguren coses i moltes d'elles les tornen a inagurar varies voltes lo mateix.
Jo em pregunte quants de vosaltres ha pogut anar al PALAU DE LES ARTS?.
Com ve deia un amic que d'açò de cultura sap un poc." CLARINET SOLISTA O.V.", nada menys.Al estranger les representacions d'òpera duren mes de 4ò 5 dies que açi a VALENCIA, ja que si ve allí també els DIVOS estan el mateixos dies en cartel.lera, desprès van baixant el CAXÉ dels actors i fins que les últimes representacions les fan gent que està al conservatori de la ciutat, i d'eixa forma tot hom pot gaudir de cultura a preu accesíbles i poden portar als seus fills a veure cultura a preus raonables.

QUI POT PAGAR UNS 100 EUROS PER VEURE OPERA?.
Jo també he pagat el PALAU amb els meus impostos, però estos CAROTES ho fiquen car per que no es puga gaudir de una nit d'òpera, i si més a més ,et toca una butaca en la que no veus bé el escenari" PÙES JODETE Y BAILA".
La cultura es pot fer a preu modestos i això no desmereix la feina dels actors ,cantants o demès gent de la faràndula, així farem que la gent tinga més cultura , que això es una de les coses que no volen certs POLÍTICS, ja que quan més ignorants siga la gent, millor per a d'ells.
JA MEU VA DIR EL MEU MESTRE D'ÈTICA AL INSTITUT.

CULTURA = LLIBERTAT

No hay comentarios: