sábado, 12 de septiembre de 2009

RENAIXER DEL BASQUET VALENÇIA.




Vos fique amb situaciò:
Divendres 11 de septembre tinguerem una reunió els penyistes del VALENCIA BASQUET CLUB, amb els nous dirigents del equip. Jo per circunstancies familiars i de trafic vaig arribar tard encara que em dona temps de poder fer una pregunta.
ARA QUE NO TENIM NI UN "GALLET" DINERS, SABEN TOTS QUE DEGUEM DE FER MILLOR LA NOSTRA FEINA?.
En contexte la pregunta va ser aixì, ja que em vaig retraure una frase que a mi en particular m'agrada i que es:
MES CORNAES DONA LA FAM.
Quan ú es pobre i això ens han repetit per "activa i pasiva", deu de ser imaginatiu, i si gastes algo eixe ALGO te que donar rendiment, no pots esperar a que ixca bé, te que ixir bé per "COLLONS". Deguem de fer lo que fa el JOVENTUD DE BADALONA, que no es altra cosa que de la cantera ixquen jugadors tots els anys per el primer equip, ja que en els pressupostos que es barallen no tenim altre remei, ja que quasi la mitat del pressupost del any passat te la culpa.
Si conseguim que els RUDYS, RICKIS I PAUS RIBAS, ixquen tots els anys anirem per bon camì si no malament anirem, ja que anirem avocats al fracas i a la desapariciò.
Com els vaig dir un poc de broma que jo em fiava d'ells com a dirigents per que el que menys anys porta amb el basquet valencia , funda el equip i els altres estaven allì ajudant-li. Com no pot anar bé si son gent de basquet i afamats advocats i gent que a treballat a la banca com directius, per eixa part se que ho faran bé, i que demanaran com em digueren ahir a mi MÀXIMA exigencia a tots desde el xiquet més xicotet fins al màxim dirigent, ja que si no es aixi malament anirem, ja que el MATALAPS DELS ROIG S'ACABA.
Ens tocara comprar altra samarreta ja que els sponsors no son els mateixos, pero la meu antiga samarreta te moltes fiEmes de jugadors i d'amunt estan BORDADES de records. No se si es recordeu de alguns noms de jugadors, uns tal OBERTO,MONTECCIA,RODILLA, LUENGO, CARLOS JIMENEZ I COM NO EL MEU IDOL HOPKINS.
Els records de lo bó es lo ùnic que ens queda, encara que jo pense que lo bo sempre esta per vindre i per això treballe desde la meua penya el TRIPLE, i per que la gent l'agrade el basquet i com no si a més porten un partit del PRIMER EQUIP DEL VALENCIA BASQUET CLUB, millor que millor.

ALFAFAR 24 SEPTEMBRE A LES 8 I MITJA DE LA NIT.
VALENCIA BASQUET CLUB CONTRA EL MANRESA. "SI LAS AUTORIDADES I EL TIEMPO LO PERMITEN".

No hay comentarios: