domingo, 4 de octubre de 2009

SOPAR AMB AMICS DEL BASQUET!!!!!!




El 2 d'octubre es va realitzar per les penyes del VBC, un sopar amb els jugadors de la primera plantilla en la que jo vaig assistir, i en la que vaig gaudir de la presencia al meu costat del jugador i sub.campió europeu aquest any KOSTA PEROVIC, el sostre del equip ,ja que el xiquet medix 2,17 cm.
Es trobava tan agust que em va preguntar per quin títol faria més gracia guanyar a la afició valenciana.
- EUROCUP, O COPA DEL REI.
Jo li vaig contestar:
- Que a mi em particular m'agradaria arribar a la final de la A.C.B., ja que si ho faç bé en la millor lliga europea ,estic segur que ho faríem bé en les altres competicions.
Una vegada trencat el gel, el meu amic VICENT, li va fer preguntes tal com:
-Com un jugador de la teua altura no fa MATES més asovint.
Moltes vegades en aquestos actes el jugadors tenen molt a prop als aficionats, i son molt amables, i d'amunt tenen a un PESAT com jo al costat el cuàl es dona molt de carinyo, i es faig preguntes amb poca pressió, ja que a mi m'interessa més la part húmana. A KOSTA i MATT NIELLSEN lis vaig preguntar per el plat típic del seu país quan ells s'enjunten amb els familiars i als amics, com tots sabeu açí es fa la PAELLA Ò UNA TORRÀ, ells em contestaren paregut ja que les barbacoes estan al avast de tot hom, encara que KOSTA va ser més explicit i em digue que ells fan:
-- SARMA: COL LLOMBARDA AMB ARRÓS I CARN PICADA, LA COL ENVOLTA TOT.
-- PUNJENA PAPRIKA.

Tot açò no seria possible sin l'estimable fer del més gran de tots els penyistes, un home amb molta il.lusió i eixe no es un altre que TONI RAMIREZ, per ami uns dels "ALMA MATER", de la afició i sense gent així no seria fàcil poder gaudir de l'equip i dels seus jugadors.
També donarl.li les gracies als directius en especial a PACO RAGA(VICE-PRESIDENT) I VICENTE SOLÁ(PRESIDENT), el qual va estar a punt de no poder vindre, uns altres no haguerem fet, ja que el seu progenitor esta en l'hospital molt greu, lo que com ell va dir:
Em dec al projecte i vosaltres sou part d'ell.
Les gracies als assistent que anaren i eixos no son més que els aficionats abnegats que varem anar, ja que aquestes reunions son importants per poder creìxer com equip, ja que ens poden portar a coneixer més als jugadors i al cos tècnic, i també ells a nosaltres.
Varem poder gaudir dels jugadors i dels regals que aquest any si que ens facilità el equip, i a mi per cert em va tocar una sugadora i de la meua talla" QUINA POTRA".

No hay comentarios: