miércoles, 25 de noviembre de 2009

EL CONCIERTAZO A LA " C.I.M.A".



Tots els anys, hi ha un dia de la mùsica el 22 de NOVEMBRE , i aquest any a caigut en diumenge, i açi al meu poble els educandos que ixen a la banda son arreplegats per la banda al ple, i els donen l'altenativa al concert que es fa al salò d'actes del Centre Instructiu Musical de Alfafar.
La setmana de SANTA CECILIA, es sol fer una semana cultural en la que es mès xicotets de l'escola, solen fer les seues actuacions, i en la que els mayors tocen en la banda juvenil (pedrera), de la banda gran. Aquest any el citat concert esta ple de gom a gom el salò d'actes de la entitat mùsical.
Esta gue ple, encara que al nostre poble eixe dia i duplicant actes, va vindre el gran FERNANDO ARGENTA i el seu CONCIERTAZO, aparat per una de les 3 societats mùsicals D'ALFAFAR. Ja que per això si que som grans, perque no tindre una banda, açi al meu poble em tenim 3.
Lo que marca la tradicciò al meu poble es un sopar al que tots els mùsics ens agrada, i eixe no es altre que el sopar de la FESSOLA, aquest any amb un conjunt de jazz, molt bò i el qual varem gaudir tots els que alli anarem. Per-ho lo mès gran es el gran ambient que hi ha a la banda , en la que els nous educandos son entrats a la banda, amb aigüa per d'avant, una gran germanor que ha fet que els jovens es troben molt a gust açi, tots participen en la festa d'iniciaciò i fa que la gent jove l'agrade el ambient. Inclos els pares com jo que ajuden als mes veterans a banyar als seus fills, jajajajjja.

Açi vos deixe un xicotet video de PALINDROMIA FLAMENCA, MOLT EMOCIONANT PER CERT.
LO MÈS GRAN QUE TINC QUE SON LES MEUES FILLES, POC A POC VAN ENTRANT A LA BANDA DEL C.I.M.A.

No hay comentarios: