jueves, 19 de noviembre de 2009

POWER ELECTRONICS VALENCIA BASQUET!!




Quinta denominació del nostre equip de basquet, empresa de tecnologia puntera en el seu ram. Espere i desitge que el nom comercial no eclipse el nom del nostre equip, jo estic fart de que es diga com el nom de la empresa, ja que els cantícs dels que anem animar, son molt soferts si fiquem en ells el nom, i més aquest que es un poc complicat.
Jo d'angles ni papa, peró aquest nom es igual de musical que varies frases que diem de xicotets:
- YES VER I GUEL, BOTIFARRES DE TERUEL.
- CARIN, CARIN GUT EM CAGUE EN TU FILL DE XUFA CABUT.

La gestió del regidors de la societat "VICENTE SOLA I PACO RAGA", fins ara es modèlica i a mi em particular m'agrada molt.
Ens han dit en varies reunions:
- SOM UN EQUIP POBRE.
- EL QUE NO HO FAÇA BÉ, SE LI LLEGIRA LA CARTILLA.
- DEMANEM EL ESFORÇ A TOTS ELS INTEGRANTS DE LA FAMÍLIA DEL VALÈNCIA BASQUET.
- SOBRETOT ENS HAN PORTAT MOLTA IL.LUSIÒ.
L'altre dia en un sopar de la PENYA EL TRIPLE, a la que pertany VICENTE SOLA ens parla molt i molt de temps, si no parem encara estariem alli " 2 de la nit". Es una persona que destila il.lusiò i mès a mès en la seua experiencia juridica, es modèlica per fer contractes que milloren els que abans es feien.
Marshall va ser remplaçat molt rapit, ja sabedors del interes per KELATI, i va ser TALLAT" ATUR EN ARGOT DEL BASQUET", eixa rescissió de contracte va durar lo mateix" QUE UN CARAMEL, A LA PORTA DE UN COL.LEGI".

Ara tenim més rapidesa d'actuació, i les decisions son millors, ja que els pobres no poden fallar a l'hora de fer contractacions de jugadors, encara que el màxim accionista del VBC, fica 5 mil.lions d'euros, i els altres patrocinadors en fiquen 3 mil.lions, poc a poc deguem de fer-ho bé per ser AUTOSUFICIENTS.
Em començat el campionat molt bé, ja que ningù pensar que el equip alcançaria la nada despreciable cota de 6-2, ni els més optimistes ho podrien pensar, i jo no era un d'ells.
Lo que es demanem els aficionats als jugadors es que s'entreguen tots els partits, i que si guanyen de 20 intenten fer-ho de 30, i si perden que siga per el menor nùmero de punts, i amb entrega els aficionats sempre estaran amb ells.

AMUNT VALÈNCIA BASQUET CLUB, I GRACIES A EIXA POWER ELECTRONICS PER SER EL NOSTRE SPONSOR.

No hay comentarios: