jueves, 3 de diciembre de 2009

HOMENAJE A FERNANDO MARTIN!!!!!!.



De xicotet sempre m'agradat el basquet, i per la època dels 70-80, a mi m'agradava el REIAL MADRID, ja que no hi havien molts més equips que ixqueren a la televisió, i tampoc hi havia un referent de basquet al PAÌS VALENCIÀ, el VALÈNCIA BASQUET CLUB TE UNS 20 ANYS, i per aquella època no hi hava res.
Ja fa uns 20 anys que Fernando que per mi i per molta més gent, va ser pioner com a jugador, ja que per aquells, temps no hi havien referencies de jugadors EUROPEUS, que anaven a jugar a la NBA, i sense ell no haurien començat a jugar als E.E.U.U., el pioners son molt importants, son els que donen la cara i els primers que se la parteixen.
Per mi va ser important que ell, s'en anara a USA, però també va ser dur quant el teu ídol no juga massa, i també no pot exercir la seua feina, ja que no li donaven moltes oportunitats.
Esta clar que gent com BRABENDER, CORBALAN, I FERNANDO no tornaran a jugar mès, però aquesta gent per mi va crear escola, i cada vagada que es veia jugar, m'agradaven mès, i em feien que no em perguera ni un partit si poguera, i sense que mon pare l'agradara aço del basquet, en eixe aspecte he segut autodidacta, mirant molts partits i fixan-me en jugadors tant bons a les dues parts del ATLANTIC, com els magnifics PETROVIC,KAREM, "MAGIC JHONSON", LARRY BIRD, i altres jugadors.
Ù cada vegada es fa més gran i es dona conte que pot canviar d'equip i ara el meu projecte es el VALÈNCIA BASQUET CLUB, i lo es important en lo que treballe es en donar a coneixer la part didàctica del basquet, la part lúdica, i la part excitant del basquet, ja que en aquest esport no hi han EMPATS, o guanyes o perds.
Al POWER VALÈNCIA som novells en aço, hi han equips en quasi 8o anys, i amb més experiencia, ja que si "ZAMORA NO SE HIZO EN UNA HORA", la pedrera i els resultat poden tardar un poc més de lo que la gent se creu.
JO al facebook, es tinc en un gruo que es diu:
......SI EL FUTBOL ES EL DEPORTE REY, VIVA LA REPUBLICA DEL BALONCESTO.....
Ara vos deixe un enllaç, al que podreu vorer el homanaje que li han fet a FERNANDO MARTIN, PER LA TELEVISIÒ ESPANYOLA.
http://www.rtve.es/deportes/20091202/gran-fernando-martin/303825.shtml

No hay comentarios: