jueves, 28 de enero de 2010

EM DONA VERGONYA!!!!!!!!!!!!!

Em dona vergonya la condició humana, y que desprès de pocs dies de que en algun paìs del mon hi haja una DESGRACIA NATURAL COM A HAITI,la gent al pabelló de la FONTETA es comporte com ANIMALS a les hores de arreplegar el productes que alguns proveidors donen, per fer-se publicitat.
Si hi haven uns 10.000 productes i jo vaig eixir dels primers i ja no hi haven, pense que unes 7000 persones es quedaven sense el producte, pense que si ho volen segir fent així que li ho donen als desfavorits ja que no vaig vorer la menys mínima aglomeració de gent, com si vaig detectar a la eixida. Les persones afectades per desgracies de aquest tamany , tenen més educació que nosaltres.
Espere que el club ho done com feia abans a la entrada, i no a l'eixida ja que hi ha gent amb molta cara que els agafa a cabassades.
La avaricia i la condició humana van agafades una del l'altra, encara que reconec que hi ha gent que val la pena, i per eixa gent es per la que jo lluite, e intente que els meus familiars lluiten i els admiren.

ESPERE QUE EL CLUB DE BASQUET PER EL QUE JO EM DEIXE ELS MEUS DINERS, ELS MEU TEMPS I LA MEUA VEU, ES DONE CONTER DE LO MAL I LA MALA IMATGE QUE DONEM.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Ja estic de nou per açi, perdona per el temps que duc sense llegirte.

SIGNAT

Un germamic

Deaborn-Michigan- EEUU