sábado, 17 de abril de 2010

BASQUET FEMENI..?




Com amant del basquet vaig acudir l'altre dia a l final de la EUROWOMEN LEAGUE, que es disputaba al pabellò de l FONTETA DE SANT LLUIS(VALÈNCIA), entre 4 equips europeus ù d'ells el ROS CASARES VALÈNCIA, i que va arribar a la final d'avent del SPARTAK DE MOSCU, les xiques de ferro van perdre.
Perdre o no esta dins del xoc, i les russes van ser superiors a les valencianes, i on en el equip rus jugava una nord-americana que te per nom DIANA TAURASI, que es un canya vorer-la jugar, i en la que als amants del basquet, ens va fer gaudir de unes boniques jugades, encara que no eren perquè guanyara el meu equip.
La final del esport valència no acaba en eixe partit, però si que es pot vorer perjudicada, ja que el aport econòmic pot anar en funció o no de haver guanyat eixe partit, el any que bè el equip no serà el mateix i no podem saber si tornarem a vorer al equip valencià al mes alt nivell.
Lo que em fa gracia es que els polítics solen anar a fer-se fotos els dies de les finals, i especialment quan es guanya algun tìtol, els altres dies que fan falta que ajuden als necesitats no van, açi en VALÈNCIA si es per ajudar a esports tan autoctons con la F1, HIPICA i demès parides si, però per ajudar a esports minoritaris res de res, i menys encara per al esport FEMENÌ.
Espere que el projecte per aquest any siga molt il.lusionat encara que algunes de les nostres millors jugadores s'en vagen, algunes de les de la fot no estiguen ,jo seguire anant a vorer-les, i no vaig tan sols perquè tinga dues filles, si no per que m'agrada vorer basquet femení.

No hay comentarios: