miércoles, 21 de abril de 2010

EL BASQUET VALENCIA I JO!



El cap desetmana pasada el VALÈNCIA BASQUET CLUB va guanyar la final de la eurocup al ALBA DE BERLIN PER 44-67, a VITORIA. Este triomf significa molt, ja que segun els meus coneixements del basquet i del equip, aço pt donar un ale d'aire al club, i la entrada per la porta gran a la EUROLLIGA, que una mala persona ens vol negar per lo civil o per lo criminal, eixe mateixa persona que quan la EUROLLIGA NO TENIA NI UN EURO AL CALAIX, no va dubtar en demanar-lis al president en aquella epoca, i LIS VA DEMANAR A JUAN ROIG.
Sempre han dit que " EL QUE BIEN TE QUIERE TE ARA LLORAR", i JUAN ROIG, fent una graçia li va donar la vida a alguns que no se la mereixien, els mateixos que ara si pogueren te la llevarien a tù.
Lo mès bomnic es que tenim un altre titol, que no es facil guanyar-lo i que espere que no tardem tant en guanyar altre.
Jo novaig poder anar a VITORIA, pero sentimentalment estaba prop, encara que el partit de semifinal el vaig sentir per la radio, ja que estaba escoltant un concert de musica clasica, les semifinals i gracies a C9, el vaig poder gaudir per internet, encara que vaig pasar penuries em dona igual ja que el guanyar-lo va ser lo mès gran i no dire ninguna mentida si dic que vaig plorar un poc.
Si que vaig gaudir de la celebraciò al ajuntament i a la generalitat, em quedi en ganes de vorer els trajes que portaben RITA I CAMPS, no ho vaig poder fer per que no s'asomaren molt als balcons, millor ja que la celebraciò era cosa del jugadors i del cos tecnic, i dels aficionats.
Espere que no tardem molt en celebrar un altre ja que 7 anys em pareix massa temps.

1 comentario:

CISCO dijo...

enhorabona a tots els seguidors del basket valencia