sábado, 29 de mayo de 2010

GRACIES SIDERALS !!!!!!!!!!!!!!!


De quan en quan la gent et fa feliç, i aquesta entrada encara que molta gent no l'entenga, va per tots els que han fet que jo em sent feliç, per vorer com aquesta setmana el meu blog personal, han entat més persones que en la vida, dies de 30 i altres de 50 persones interessades en lo que faig, o alguns que s'han equivocat.
200 noves persones que han entrat a vorer el RACODELTIOWILLY, em fa molt feliç, i encara serà més difícil que puga fer que m'entren tots els dies una quantitat de gent pareguda.
Gracies a la gent de tot el mon BLOGGER.
AÇÒ EM FARA MÉS FORT PER PODER FICAR I COMPARTIR ELS MEUS PENSAMENTS.
I encara que no m'agrade la cançó de EUROVISIÓ, donar-li el meu suport, per el impresentable JIMMY JUMP, si vol protestar que es tire per un pont, i que deixe a la gent que es fica d'avant de un micro fer la seua feina, al impresentable no li donaria ni AIGÜA.

2 comentarios:

CISCO dijo...

No crec que s'equivoque el que entra per primera vegada, sino el que fa la seva entrada dos o mes vegades. Si tot va com deu, continuare equivocant-me

willy dijo...

que SANTA LLUCIA ET CONSERVE L VISTA I SANT SEBASTIA, ET CONSERVE A TU I SAN FANJUL QUE ET DONE PER EL CU.......................JAJJAJAJAA QUE GRAN SEDAVINER,QUE ETS