domingo, 30 de mayo de 2010

LES MEUES REFLEXIONES DEL VBC.





L'any va comensar amb la incertesa de no tindre pressupost i varem acabar el any guanyant la EUROCUP, la porta que ens obri l'eurolliga, un premi pot ser massa gran per un equip tan hùmild com nosaltres els valencians del VBC.
Ningú es podia esperar que al finalitzar el any, el entrenador que ens a fet guanyar amb un equip llimitat" AMB 3 CANYES A FET UNA BARRACA", el entrenador croata NEVEN SPHAIJA, eixe gran professional i amic de un gran mite com DRAZAN PETROVIC, tan amic d'ell que va ser encarregat de recollir el seu "COS PRESENT", desprès de un accident.
NEVEN SPAHIJA no deixa indiferent a ningú, i d'eixa amics amb tots els equips que passa. Jo he tingut la oportunitat de poder xarrar amb ell i si l'escoltes i ho fas apassionadament, estic segur que podries dependre basquet.
Lo que em fa reflexionar es que no hem sigut rapits de reflexos i no em pogut retindre a un gran entrenador, i no em pogut fer que l'equip tinga més pressupost, i més a més hi ha gent que pareix que alguns no ho volen fer, ja que pareix que quasi sempre es falle en el mateix lloc.
L'EQUIP no ha fallat, ha sabut fer la seua feina i amb nota.
L'AFICCIÓ amb una crisis on hi han tants aturats i gent passant-ho mal, no hem deixat de viatjar i d'animar al equip.
ELS DIRECTIUS no han sabut polir eixos xicotets defectes que hem tingut, desacreditant i despreciat a eixe gran entrenador que tenim.
JUAN ROIG màxim accionista es el màxim culpable, i això es ta més clar que l'aigua, ja que gracies a ell tenim basquet, i gracies a ell també solem marejar a la gent que en mana i que es entrena.
El dia 25 d'abril dia del meu aniversari, em vaig quedar a que em firmaren la meua samarreta, i JUAN ROIG també estava allí, fent bromes en alguns jugadors i en tono burlesc es deia que firmaren el contracte amb una pancarta, era gracios però esperpentic ja que eixa forma de fer les cosses es molt valència, i certes bromes la gent estrangera no les enten.
Es culpable per que mana, si tan sols fora el màxim accionista estaria ve, però l'agrada manar a la sombra com un "MAQUIAVEL PROFESIONAL", si no vol que intente vendre l'equip i ens deixe per sempre, aixi sabrem lo que tenim que fer, i podrem deixar l'equip em mans de gent que tinga idea de basquet i no de formatges i fruites, que siga valent i que ho deixe ara que val algo.
Em pergut un temps i uns entrenadors i algun jugadors que ens podria anar bé per l'any que bé. Però també tinc que dir que si les formes de tirar al entrenador no m'agraden ,també he de dir que si l'equip no te més diners no es te que hipotecar, ja que gracies a JUAN ROIG, no sabem quants anys ens patrocinara més, pareixem un equip amb una corda al cap, i el que mana no sap quan deixar-la o cenyir-la sobre el nostre coll.

A MI M'AGRADA EL BASQUET I MENTRES EM DEIXEN PODER GAUDIR D'AIXÒ, HO FARE, I SI NOS SEMPRE HE DIT QUE EM QUEDARA VORER-LO PER LA TV.
TAMBÉ ESPERE QUE ELS LAKERS TORNEN HA GUANYAR EL ANELL DE LA NBA.
GO LAKERS, GO PAU GASOL.
Vinga qui vinga, entrenador millor o pitjor, jo em quedaré per açí, i gracies als meus amics de la PENYA EL TRIPLE, seguirem fent lo que es es agrada que es vorer basquet i parlar amb gent relacionada amb el basquet siga femení o masculí.

"Y QUE NOS QUITEN LO BAILADO", JA QUE LA EUROCUP D'AQUEST ANY JA VIU A VALÈNCIA

No hay comentarios: