sábado, 1 de mayo de 2010

REFORMES I CONTRAREFORMES




Hui dia 1 de maig es conmemora el dia del treball, i del treballador al pas que anem em de montar un dia del aturat i jo tambè faria un dia especial dels polìtics corruptes i dels seus assessors.
He lletgit que a la mitat d'espanya cap a baix, de BALEARS, passant per el PAIS VALÈNCIA fins a EXTREMADURA I ANANT CAP A LES CANARIES, el atur esta disparat, unes comunitats autònomes sempre o quasi sempre han tingut molts aturats i altres les comunitats que els seus dirigents han apostat per la construcció i el turisme, eixos tenen un atur molt elevat.
L'atur al PAÌS VALÈNCIA esta en 23% excessiu al meu entendre i d'amunt som una comunitat amb molt de dèficit al seu balanç, es massa els dirigents a VALÈNCIA tan sols veuen els defectes d'altres i no es d'ells.
Contrareformes fan falta, m'agradaria que cada vegada els polítics foren més honrats i més treballadors. A eixos que volen una reforma al mercat laboral els aturava de les seues empreses o per el contrari el dia que guanyen diners que ho repartiren entre els seus treballadors.
Els fondos d'inversió i els bancs que aleshores es feia falta ajuda, ara desprès de sanejar-se estan atacant als paìssos que els han ajudat, i això es lo que no esta bè, i eixes son les reformes que hi han que fer lo primer, el REFUNDAMIENTO del capitalisme es necessari i sobretot fer que la gent no es fique la corda al coll per ofegar-nos.
La dictadura mès dura es aquella que et dona diners i desprès comença a ofegar-te, i et converteixes amb el seu esclau. Y com`portava un amic meu a la seua samarreta :
.............JO SOC MARXISTA.

Li vaig demanar una, es dificìl però intentaré comprarme-la, ja que en eixa samarreta estava eixa llegenda, però anaven les fotos dels germans MARX(GROUXO,HARPO,ETC),jo tambe voldria ficar altres amb el mateig connom.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Desde Deaborn, el teu germamic et diu. Si tu eres Marxiste, jo soc bouero.