jueves, 13 de mayo de 2010

REFORMES I CONTRAREFORMES (II)


NO esperava escriure aquest post, o no en aquest sentit.
L'altre dia un periodista va dir:
-QUE EN VEZ DE REFORMAR EL CAPITALISMO, EL CAPITALISMO NOS HABIA REFORMADO A NOSOTROS.
En la vida hi ha gent que et decepciona i aquesta es el actual president del govern, si es de veres la reforma que vol ficar en marxa, esta clar que a mi en particular no m'agrada ,ja que al final sempre teneim que fer sacrificis els mateixos.
Si segueix per aquest camí, me decepcionara, esperava que poguera mantindre el esforç social, i que aquells que s'han fet rics i han creat la crisis , foren els que realment la pagaren. No ho tinc clar que el señor ZAPATERO, vulga cavar la seua tomba política, ja que no es pot demanar a la gent més humild, i no ho dic per el funcionaris, si no per els més desfavorits.
No es pot ni deu de carregar la reponsabilitat sobre la gent del poble, eixa gent que ta fet guanyar unes eleccions, la força es deu de demostrar amb els més forts ,eixos especuladors que s'han fet d'or, eixos polítics que despilfarren i eixa gent que malgasta els diners públics, i a eixa gent que te més assessors que gent treballant.
Em molesta la reducció de sou als treballadors, i el manteniment de paga als jubilats, no em molestaria que alguns ,no tos els funcionaris treballaren més i que les comunitats autònomes no malgastaren tant. Esta clar que quan dic aço el meu sou s'ha vist reduit un 10%, i no un 5% dels funcionaris.
Dit açò el retall o millor dit els diners que falten, mai deurien d'eixir de la gent que no em tingut ni nguna culpa, i si d'aquells que la han tingut.

PER AQUEST CAMÍ NO S'ENCONTRAREM MAI MÉS JOSEP LLUIS. NO COMPTES AMB MI.

No hay comentarios: