domingo, 27 de junio de 2010

FERRARI, VALÈNCIA I JO.




Una de les mès grans il.lusions de ma vida s'ha complit, i no es altra que comprar-me una samarreta amb l'escut de Ferrari.
Soc seguidor dels cotxes del "CAVALINO RAMPANTE", desde xicotet, de quan NIKI LAUDA, ja fa un grapat d'anys, per lo bò i per lo roin, quan guanyen i quan perden.
No soc cels pilots, soc del símbol i se que serà molt difícil que jo tinga un FERRARI com vehicle de anar per casa.
Com quanssevol circuit urba no m'agrada, encara que l'entorn siga bonico de vorer, la seguretat i l'espectacularitat dels adelantaments ante tot, i açò no ho tenen els circuits dins de les ciutats, i que dir del incordi per la gent que viu allí, no es de recibo que 2 messos abans ja tinguen incomoditats.
Malgastar els diners si que sabem per açì, ja que apart del canon per la F1, que ho paguen tots els circuits, la incomoditat no te preu, i que no em diguen que guanyem diners que no meu crec. Ja que tots els anys el FER I DESFER el circuit, val diners i si ho hagueren fet en XEST, no faria falta tirar els diners tots els anys.
Espere i desitje que els ferrari hui guanyen, seria maravel.los i més a VALÈNCIA, i si es FERNANDO ALONSO millor que millor.

AHI VAIG DEIXE UN VIDEO I PODREU VORER LO INUTILS QUE SON ALGUNS I LO FANFARRONS D'ALTRES, EL JEFE FERRARI DEURIA DE DIMITIR I ELS ALTRES PER FANFARRONS AMB UN FERRARI BLAU, DEURIEN DE DEIXAR EL PAIS.

http://www.youtube.com/watch?v=A1K06EPL3zE

GO FERRARI....................
.

1 comentario:

CISCO dijo...

Ara m'entere de que desde xicotet sempre has segut de Ferrari, mira pues saps lo que et dic,TURURU.
La teua marca favorita sempre ha segut i sera MOBILETTE, el ratoli rampante.