sábado, 5 de junio de 2010

LAKERS-CELTICS ....FINALS NBA 2010






Als anys 80 em vaig començar a gaudir de la NBA, i em van agradar els LAKERS, m'agradaben com jugaben i sobretot el MAGIC JHONSON,eixe crac del basquet.
MAGIC I LARRY BIRD varen ser enemics a la pista i amics que s'en anaven de vacances junts, aixo es molt bonic, ja que ara les noves generacions de jugadors son mes individualistes.
Queden poques figures que m'agraden, tal vegada ara m'agrade LEBRON JAMES, ero crec que li falta algò més que ell jugar bé ,i això es diu que li falta equip.
Els LAKERS actual tenen a un KOBE BRYANT que es el crac, però als cracs els fan falta uns jugadors que li cubreixen les esquenes, i ahi entren els PAU GASOL, ARTEST ,BINUM I ALTRES.......
Jo sempre dic que m'agraden els equips i no les persones dels equips, MAGIC JHONSON era el meu idol per+o jo soc dels LAKERS FOR EVER.
Els partits mitics dels 80 LAKERS-CELTICS tornen altra vegada i lo es gran es guanyar-li al teu màxim enemig, posiblement si guanyen els meus jo guanye una aposta, i el esmorsar que em pegare no lil perdone a ningù. JAJAJJAJAJAJA.

PAU GASOL es uno deixos escuders de luxe, treballador al màxim i com no jo m'he imaginava que no aniria a jugar el mundial ,un poc per descansar i altra per que tindra preesions del equip.
GO LAKERS, GO PAU

No hay comentarios: