jueves, 29 de julio de 2010

CORREGUDES DELS BOUS!!!!!!






Estic clarament encontra de les prohibicions de les corregudes DELS BOUS.
Ningú es lo suficientment home, per dir quan dec o no dec de FER EL AMOR( FOLLAR ES CLAR), ja que quasi tot en la vida te explicació i no podria ser d'altra forma que el meu segon cognom es BOU.
Si tots esteu esperant que em definisca en base a la prohibició de les corregudes de TOROS, com mol mal diuen els catalans, pues a mi PLIM.
Jo clarament m'haguera ABSTINGUT, no vaig mai a vorer una correguda de BOUS, mai em gastaria diners per vorer matar i maltractar un animal, però es podria discutir per que valen aquestos animals, ja que les cosses que no tenen valor comercial tarden poc en desapareixer.
Es podria fer com a PORTUGAL, ja que la solució "inter-mitja" de no matar al animal, em pareix bona.
Crec que al que millor li va vindre que tanquen la plaça de BOUS, es al arendatari de la plaça ja que tan sols anaven poques persones i tenen una mitjana de 400 abonats, i tan sols es plena la PLAÇA quan JOSE TOMAS toreja. La gent en BARCELONA no va i no plena la plaça de bous, com alguns del PP VOLDRIEN, per que no els dona la gana.
Per que aquesta gent del PP fa 19 anys varen fer la llei per la qual en CANARIES s'abolien les corregudes de bous, jo no crec que tots el PEPEROS del mon els agraden els BOUS.
Lo que ha passat amb la resolució del parlament CATALÀ es que aprovat una iniciativa popular amb 180.000 firmes, unes poques més de les persones que van a vorer les corregudes de bous a la MONUMENTAL, això per mi es democracia i es refrenda en el parlament, a mi no em pareix mal, ja que a casa d'altres jo no em ficare mai.
La gent es pregunta per que les corregudes i no altres bous, jo no ho se, pero em dona que amb les altres el animal no mor, encara que pateix-ca, en unes modalitats pateix més que menys, lo que m'agradaria que la gent respetarà als animal lo millor que es puga i ells ens respetaran un poc més.
També he de dir que la gent es diverteix si algù pateix, i això en ESPANYA es esport nacional, ja que el mal d'uns es bo per altres, que els polìtics deixen de ficar merda amb aquesta qüestió, ja que una iniciativa popular es verdadera DEMOCRACIA.

COM JA HE DIT SOC BOU I A MI M'AGRADEN LES VAQUES.
NO TOTS ELS ANIMALS PATEIXEN, ALTRES ES REFRESQUEN I GUANYEN DINERS PER PAGAR-SE EL MENJAR.

No hay comentarios: