sábado, 21 de agosto de 2010

Pizza de PePeronni!!!!!!!!!




Forçes centrifugues i centripetes e ahi el dilema?.
- A mi em preocupen els problemes que tinc més prop e intente solucionar-los, abans de passar a uns altres. Em preocupe de la meua FAMILIA, abans dels problemes a la meua comunitat de veins, i d'aquestos abans des del meu poble, i poc a poc em preocupe dels de la meu COMUNITAT AUTONOMA, i per últim es del meu ESTAT.
- Dec de coneixer primer i estimar lo que tinc més prop per fer tasques més llunyanes, ja que pense jo que aixi soc més útil.
- Si els ciutadans del meu poble no li convenç el seu ALCALDE, fora no hi ha problemes, i aixi tots els polítics, lo que em passa es que pense que la gent deuria ser critic a tots els polítics per igual.
- Es ta bé criticar al president del ESTAT, i dir-li lo mal que ho fa. Però senyors no sigam hipòcrites quan el 85% per cent de les transferencies polìtiques estan transferides a la CAV, i quan estos individus per dir alguna cossa tenen a 2 presidents de DIPUTACIONS PROVICIALS imputats i fins i tot el PRESIDENT DE LA GENERALITAT, el sr. CAMPS te el honor de ser el primer en estar imputat.
- Peró lo que em dona rabia es que no hi aixca ninguna enquesta que diga que estos que estan GOVERNANT a la COMUNITAT VALÈNCIANA aniran fora. Ja que motius i motius reials hi han un grapat.
1- DEUTES AMB PROVEÏDORS "IBERDROLA I TELEFONICA". Que obliguen a estes 2 empreses a tallar la llum i la emisiò via satel.lit de programes.
2- NO PAGAR SALARIS. Els bombers i els becaris de C9, estan mal i es deuen diners o directament no cobren els seus sous.
3- IMPUTACIONS A JUDICIS PER DOQUIER. Record de polìtics imputats.
4- ALTRES TAXES D'ATUR. Si com ells diuen tots els mals son per culpa de ZAPATERO, senyors al PAIS VASC I NAVARRA, el ATUR "PARO" esta en un 10% de dessocupaciò.
5- FRACAS ESCOLAR PER ELS NUVOLS. Esta clar que aquesta gent es passa per el forro l'educcaciò, ja que unes 1700 places de professors aquest any tindrem menys. Els recorde que hi han autonomies que estan en un 10%, i nosaltres tenim un glorios 40%.
6- ELS GRANS EVENTS NO SON EL REMEI. Els grans events son " PAN PARA HOY Y HAMBRE PARA MAÑANA", polìtica de visió i no d'acció, ja que es molt bonic que VALÈNCIA estiga i ens coneguen als mapes, peró jo particularment prefereixc que m'atenguen bé i de qualitat a un HOSPITAL. lES DEUTES AMB ELS PROVEÏDORS SANIITARIS son per" CAGAR-SE I NO TORCAR-SE".
7- FRACAS I "NO POQUES VEGADES" DE TERRA MÍTICA. Amb la venda aquesto dies de TERRA MÍTICA, les caixes d'estalvis començen a soltar lastre, estic segur que es una recomanació del BANC D'ESPANYA. Quantes comissions i quans sopars s'ha tragat el fracasat projecte de TERRA MÍTICA, mare meua quans hospitals i escoles haguerem fet.
8.- SENSE CAIXES D'ESTALVIS AMB SEU AL PAÏS VALÈNCIA. Em fa gracia quan em diuem que em eixit reforçats d'aquestes operacions. No senyor CAMPS ha fet el ridicul més espantos posible i per cert la sort que te que la oposició es NULA, ja que el poder econòmic s'han emportant lluny d'açi, i com a president PRESUNTAMENT INEPTE, voste ho ha deixat anar.
Tan sols li demane que es vaja a casa i si no es aixi que el lleven, no m'agradaria que un president de la meua GENERALITAT, fora comdenat però també li dic que no me importa ja que si el condenen serà per que seu mereix, i com no dir-li als seus amic els jutjes , que si voste te amics a eixe sector també hi han altres que ho tenen.
PODRIA ESTAR PARLANT DE MÉS COSES, PERÓ JA ESTIC FART EL QUE VULGA QUE HO FIQUE A UN COMENTARI.
QUAN PUGA PARLARÈ DE PIZZES, I ESPECIALMENT DE LA PePeronni.
BONES VACANÇES A TOT LO MON.
ANEU AMB COMPTE AMB EL NOU CAPITÀ AMÈRICA.
ES EL DE LA PRIMERA FOTO.

No hay comentarios: