jueves, 28 de octubre de 2010

CANVI D'ACTITUD..................AL POWER.....



O canvien l'actitud el jugadors e el entrenador s'entera de que va aço, o aquest any algú no es menga els torrons al equip.
Es pot perdre però pareix que al final del partit ja perdut, no es done conte quasi ningù, tan JOSE SIMEON, de que el basquet "averatge" es important, el últim triple pot fer que passes.
Esta clar que ens falten efectius, i es previsible que el calendari siga fort, tot açò ho asumeix, però estic fart de que la gent no estiga en ganes per lo menys defensant. Si un equip no te potencial que defense en ZONA TOTS ELS PARTITS, que faça una "maraña defensiva" que perden el cul, i que facen algo, que per lo menys que ix quen amb un "cabreix", considerable, i si el entrenador te que trencar alguna cadira amb tècnica inclosa, PUES MILLOR.
El proper partit de lliga es te que guanyar SI ó SI. JA QUE ES POT CAURER EN barrena, I "ALGÚ ES POT FICAR NERVIOS". No em preocupa que el màxim accionista es fique, ja que de normal quasi sempre a donat més per el sac que altra cosa, em preocupa que el aficionat amb un any en el que teniem que GAUDIR de basquet de primer nivell es vaja " AMB EL MORRO CALENT".
Em sap greu que la gent que anat a ISTAMBUL vinguen amb cara de "POKER", ja que s'han gastat una pasta, i per les fotos que he vist tot es molt bonic , menys el partit.
I DESDE EL MEU ATEISME TOTAL. "O CANVIEM O QUE DEU ENS PILLE CONFESATS".

No hay comentarios: