viernes, 1 de octubre de 2010

LA MEUA MADRINA. MA TIA "FILO"




Hui no es el dia més feliç de ma vida, ja que hui sobre les 10 del mati, ma tia, la meua madrina ha decidit anar-sen del nostre costat, ja que si bé ella desde fa molt de temps volia anar-sen amb el seu marit, ara i no abans ha sigut la seua hora.
Pareix que ho haja fet a posta ja que si bè va naixer un 27 de JUNY DE FA 79 ANYS, UN DIA DE LA MARE DEL SOCORRO, hui dia 1-10-2010( ù del DEU del dos mil DEU sobre les DEU), s'hen anant a la dreta de DEU, com a bona persona i millor creIent."
Com es pot vorer en les fotos i com a mi em diuen va ser una de les primeres persones en agafar-me quan vaig nàixer, i com madrina que va ser meua, sempre li he degut un gran respecte, una dona que treballava dins i fora de casa i com quans.sevol dona es el PEGAMENT que fa que una casa vaja endavant, i que millor que una casa estiga ben manada per una persona amb qual.litats de treball i de mando. Que gran era fins i tot quan em reguinyava i em dia les cosses, ella sempre ma parlat de lo més bé, i amb respecte fins i tot quan parlabem i quasi sempre acabavem igual.
Ella hui es feliç ja que s'hen anat on ella volia fa molt de temps, però a mi i als seus fills i a tots els que la voliem els ha deixat un vuit mol gran, ja que si algo es perd no es pot recuperar, però sempre tindrem el seu record.
HAS FET FELIÇ A MOLTA GENT I A MI EM PARTICULAR EM FASTIDIES MOLT, però si tú eres feliç fent açò m'alegre de lo més.
DESCANSA EN PAU TIA FILO.
M'agradaria que es recordara lo millor d'ella, que era molt, encara que pareixia que era forta, tenia una tendressa que hi ha que saber encontrar.la.
ET VUIC MOLT I JA ENS VOREM..................SEMPRE AL MEU RECORD.

1 comentario:

CISCO dijo...

Un abraç per a tu i la teva familia.