jueves, 14 de octubre de 2010

DIVISIÓ D'OPINIONS.....


Nosere jo el que diga al qui no o al que si es deu de xillar i xiular. Ara si la gent te sentit d'estat, no es deu de fer en un acte amb el JEFE DEL ESTAT, lo que passa que açì en ESPANYA el sentit d'estat esta on acaba l'espina dorsal,"el cul".
La mateixa gent que xiula i es sent respaldada per la gent de dretes,es pensa que te raò i jo particularment discrepe, ja que hi ha un lloc per cada cossa.

Es desfila i es demostra el ejercit d'un ESTAT, i jo no comprenc a la gent ja que quan la gent va a la guerra i es maten els soldats, diuen que te la culpa el govern de torn, jo no comprenc a la gent i menys quan estan fent el himne als caiguts i simbolizant la gent que ha mort, la gent no te no vergonya i no deixa de xiular a un personatje en concret, com si no hi hagueren minuts en la vida per fer-ho.
Ja que algun dia canviaran les tornes, i els xiularan a ells i les persones que representen les institucions no deurien d'anar respaldant eixes cosses.
EIXA IRRESPONSABLE ESPERANZA AGUIRRE I ELS SEUS AMIGUETS, BURLANT-SE DE REVILLA(PRESIDENT CANTABRE)Y DE LA SEUA DONA.
Ni soc més ni menys patriota, ja que açi el que pot estafa a hisenda i desfalca lo que pot, i ja estic fins als collons de tota la PANDERETA espanyola.
JA QUE EL BON PATRIOTA AJUDA ALS SEUS CORRELIGIONARIS I NO ES PREOCUPA DE A QUI HO FA.

EL QUE ESTIGA LLIRE DE PECAT QUE TIRE LA ÙLTIMA PEDRA.
JA QUE SI NOS LI POT TORNAR A PEGAR AL CAP.

No hay comentarios: