viernes, 19 de noviembre de 2010

HEMOCROMATOSIS" BIFIDA"..


"Si no volies una taca, pues pren-ne dues".
No tenia prou amb LA ESPINA BIFIDA, enfermetat que es contrau avanç de naixer, pues tin altra, Hemocromatosis es diu, i simpatica que es. Menys mal que a la SEGURETAT SOCIAL, a mi em toca la metjesa bona, la alegre, la que te ho explica i la que desdramatitza la cosa.
Em digue que el 12% de la població del estat espanyol, que aixo vol dir que "som un grapat de gent", la pateix. Que la meua no es mal per que no por-te 2 gens mals, tan sols un, i que lo únic que em recomanava va ser que hem fera DONAT DE SAC.
UFFFFFFFFFFFFF, menys mal que LA HEMOCROMATOSIS es per excess de ferro al cos, i es fica a certes parts del cos, lo primer es que tens que deixar de veurer alcohol, entre altres cosses. Lo pitxor que pots fer es quan et diuen que tens algó que ho mires a INTERNET, començes a marejar "LA PERDIU", i et tornes boig.
Em va fer gracia la metgessa, per que desde el primer moment va dir que no tenia res, i pregunta per qui me havia manat alli, jajajja quasi es morim de risa ella i jo, quan va dir " QUE LA METGESSA, QUE FIRMAVA L'ANALISIS, L'HAVIA FET UNA RESIDENT SEUA", a lo que ella va dir que la manaria altra volta a llegir-se la lliçó referent a este cas.
Puc veurer, puc fer moltes cosses, i jo i les meues neures som feliços, ja que quina putada més gran passar-se tot lo que em quede de vida, sin poder fer-sen la "PENÙLTIMA AMB ELS TEUS AMICS".

VEURE, MENJAR I FER-HO, VA A SER EL PROXIM LEMA PER AL MEU PARTIT , ARA QUE VENEN ELECCIONS.
I DE BASQUET I EL MEU EQUIP, PARLARE UN ALTRE RATO, JA QUE SI NO EL FERRO M'APUJA I LA MALA LLET EM DESBORDA.............

2 comentarios:

CISCO dijo...

¡¡¡¡Un altra volta comença per no dramatitzaro tant, tros de fusta mal partit !!!!!

CISCO dijo...

Lo que deberes tens bifida es la escritura