sábado, 25 de diciembre de 2010

EL ZAPATERO, EINSTEIN I JO...............


Jo si que vaig vorer "EL ZAPATERO", eixe que molts critiquen, a mi no em paregue ni tan alt, ni tan roin, tenia una alçada de 1,80 mts, i no més de 60 cms, de grosaria. Ara el molt refill de p...a m'ha tingut unes 4 hores ficant-lo en orbita, jo no se si no va tindre problemes al aeroport amb els controladors o que, pero ha vingut de DENMARK.
He tingut moltes dificultats per montar-lo, però ara no tardaria més d'un hora, ja me he fet un expert en montar ZAPATEROS, lo de montar es estricte, i no en lo que la gent podria pensar, que a mi els mascles no m'agraden.
La gent no crec que tinga fills i els fique de nom JOSEP LLUIS, però jo tampoc ficaria PACO COUNTRY, ja que els corruptos no m'agraden, els que porten a la bancarrota a la comunitat valenciana tampoc, i ni de coña li ficaria a una filla meua RITA, ja que a mi m'agrada la TORTILLA ESPANYOLA, i no la TORTILLA DE MARISC, i menys m'agrada la hipocresia. Tot passa i ja vorem als ineptes que manen a aquesta comunitat de veins, ja que no aspirem a altra cossa, que a vorer com els nostres veins compren uns 500 mil.lions d'euros dels BONOS PATRIOTICS, de 1500 mil.lions a mi em particular em donaria vergonya que altres que critiquem compren cosses que açi no tenen ni exit, a CATALUNYA es colocaren 3000 mil.lions d'euros, i ara s'han quedat un terç dels bonos del PAIS VALÈNCIA.
----Ja ,ja,ja, on estan els sececionistes dels collons, eixos que han deixat que els catalans ,tinguen diners d'aci, en eixos diners es pagaran credits, i males actuacions de certa gent, pagarem eixa televisio valenciana que esta en bancarrota, eixes corrupcions de FABRA DIXIT, XE QUINA VERGONYA, PERÒ EL INEPTE ES EL MEU SABATER.
....BON NADAL I A FER LA MA, ESTOS REFILLS DELS "PIZZEROS PPERONIS"................
......JA HO VA DIR EINSTEIN:
HAY DOS COSAS INFINITAS, EL UNIVERSO Y LA ESTUPIDEZ HÙMANA, Y DEL UNIVERSO NO ESTOY SEGURO"......

No hay comentarios: