viernes, 7 de enero de 2011

DIA DE REIXOS 2011!!!!






M'agrada el dia dels reixos, eixos que fan feliços al xiquets, eixos que donen il.lusions. A mi particularment no soc partidari de ninguna monarquia, però m'agrada aquest dia per poder reunir-me amb la família, poder gaudir dels meus pares, dels oncles i dels cossins.
M'agrada poder gaudir de fer "d'ajudant de paellero", eixe personatge que no fa res, però que ajuda als més majors. Eixe que s'alça prompte i que porta les cosses, soc eixe utillero que ajuda a tot lo que vulguen el majors de la meua família.
Estaré sempre que puga, ja que les "anecdotes" que allí es conten, no es fan en altra hora, eixes formes que tenen de fer la PAELLA els 3 cunyats i també m'agrada la "tertulieta" que hi ha es fa i del fetget que et fas amb una cerveseta.
Però que seriem sense les nostres mares, eixos faros que ens guien, elles que fan possible que altres vinguen més tard, i fan possible el abastiment de viandes, fruita i beguda.
-PERÒ QUE SERIEM SENSE LES NOSTRES MARES"REINES"......
Eixes REINES que gaudeixen dels fills i nets, eixes REINES que tenen ganes de poder anar traspassant la feina que porta aquestes reunions.
Ara que una de les cosses que més m'agraden es poder discutir de moltes cosses amb els meus cossin,"POLITICA,BASKET,DE VINS,DE ............", jajjajaja estic segur que seriem capaços d'arreglar el país amb un poc de beguda al cos.
....... "MI MAMA ME MIMA MUCHO", I COM EM MOLA ANAR DE DINAR AMB LA FAMILIA..............

1 comentario:

Unknown dijo...

Quanta veritat amaguen les teues paraules!!!
Gaudeix sempre que pugues de la companyia de ta mare i dels teus majors, i serà un bonic record!
Besets per a tots
Anna