martes, 4 de enero de 2011

FER-HO BÈ NO COSTA RES!!!



Deuria de haber ficat.
-FER-HO BÈ NO COSTA UNA MERDA.
Si no haguerem tirat un gran entrenador, no haguerem fitxat un mediocre entrenador, i ara tenim un des més gran entrenadors que ha xafat la terra com PESIC.
Que grans que som, ja que l'equip desprès d'un desastros començament de temporada:
- NO HI HA MAL QUE DURE 100 ANYS, NI COS QUE HO AGUANTE.
No em crec que el jefe del ranxo "J.R.", ho faça mal a posta, encara que començe a pensar en la seua ineptitud en temes esportius, sabra de fer" nùmeros i de mobbing", i de donar per el sac, però de esport i de comandament d'un equipo "RES DE RES".
Espere que la gent de l'equip sabra rectificar i deixar que el MESTRE PESIC, siga el que faça l'equip, el que mane esportivament conjuntament amb el director tècnic TONI MUEDRA, i que puguen planificar el l'equip, i puguen fitxar a gent compromessa.
Es podria fer pitjor, però seria com copiar-se altra vegada, i això al espectadors, aficionats al basquet valencía no ens agrada.
Ens a tocat un del grups mès perillosos, però un dels grups més atractius per la vista, si es perd pots vorer a molts jugadors bons, jo diria dels millors de l'espectre europeu, jugadors amb molt talent " TEODOSIC, PAPALOUKAS, JASIKEVICIUS, UKIC, ETC......".
Però particularment a mi m'agrada aquest grup per poder rencontrarme amb 2 personatjes que l'any passat em donarem moltes alegries, gent que s'ha deixat la vida per el meu equip, gent com NEVEN SPHAIJA I MATT NIELSSEN a mi si una persona es amic meua li done el major suport, fins que començe el partit.
Jo lis aplaudiré molt i els donaré el meu suport, vull que siguen MVP, però que perden el partit, que per fotos al final del partit es podrem fer-se fotos fins que pugam.....
AL TOP 16 ENS A TOCAR L'OLIMPIAKOS, EL FENERBAHCE, I EL ZALGUIRIS......
EM DONA IGUAL QUI PASSE AMB NOSALTRES A L'ALTRA FASE.............

FER-HO BÉ NO COSTA UNA MERDA....................SABREM FER-HO BÈ MOLTS ANYS SEGUITS?

No hay comentarios: