jueves, 10 de marzo de 2011

FOC, FUM I DESPRÈS QUE ?........



- FESTA.
- GRANS EVENTS.
- MODERNITAT.
- BENESTAR................
Jo més bé diria que RES...........per a mi esta frase, que ven bé podria ser lo que passaria en una MASCLETÁ, per a mi reflexaria la paraula que molts no volem sentir, per identificar el MENINFOTISME VALÈNCIA.
Desprès de una bona MASCLETÁ ,desprès del bon soroll, desprès del fum, desprès que. A mi m'agradaria que no fora axí, però quasi al 100% es aixi.
Les falles son en gran part, una mentida, però son molt boniques, son espectaculars, son grandioses. A mi m'agraden més desde la vertient del INGENI I GRACIA, desde la SATIRA, LA CRITICA. No m'agraden res per lo MAJESTUOS, per el dir que "JO LA TINC MÈS GRAN"no m'agrada, no m'agraden per que encadenen una mentida, el cremar eixa quantitat de diners, no van a ningun lloc.
L'any passat es gastava en una falla quasi un mil.lió d'euros, aquest any no passen de 200.000 euros, i segons gent qualificada el monument no desmereix en res als anys anteriors, on estaven el diners que resten, on estaven el diners en NEGRE , que alguns presidents de falla ficaven en el projecte.....A ON ESTAN...........CREMATS.
El que no es VALÈNCIA, O viu ja fa uns anys a VALÈNCIA no enten per que fem aixo. Ni fent una tesis podrien descifrar-ho.
......... Ja que els VALENCIANS som els que millors falles fem de tot el mon.
....Som els que més grans events fem per m2, els que més "PIXAEROS" fiquem per m2, els que millors RUTES DEL BACALAO tenim, els que tenim més gent corrupta governant, els més bonics, els que la tenim mès llarga, els que es tirem els pets més gran de tots, NO so,m els que més atur tenim de tota ESPANYA, pero crec que som els 2 ó 3, som els que més desfase pressupostari tenim, els que més sobrecostos tenim a les obres públices,
SINCERAMENT jo entenc poc de política, però n'hi han que tenen menys idea que jo, ja que quasi tots els que manen, per el PAIS VALÈNCIA tan sols volen presentar-se per el diners, ja que si al meu poble el ALCALDE cobra la animalada de uns 70.000 euros, la que es presentava per el PP, cobra uns 40.000 euros, jo flipe per el SURREALISME que n'hi haa ESPANYA ,si ZAPATERO cobra 75000 euros, el RAJOY I LA COSPEDAL, REBASEN EN ELS SEUS 3 SOUS mÉs de mig mil.liò.
TOTS I DIC tots son uns caradures, eixa gent no pot parlar de que la gent es aprete el cinturò, i ells no ho facen, i que d'amunt es riuen en la cara de la gent.
Si el que mana no fa cas de la gent del poble, es pot passar que la gent plantege unes revoltes, i ahì es on esta el MENINFOTISME en clau valenciana, i més en clau ESPANYOLA. Senyors i senyores, qui es el responsable del atur al "PV Ó CV ", si la generalitat VALENCIANA te EL 85% de les competencies transferides, i el 100% de les competencies de formació, desempleo, i del atur.....senyors no sigam DEMAGOGOS el CAMPS lo unic que sap fer es anar a que li fagen trajes devades, i més a més els deixa per que els paguem tots els valencians.
...............SINCERAMENT M'AGRADA EL AMBIENT DE FALLES, LES FALLES I QUE ENS INDULTEN A TOT LO MON, JA QUE CREMATS JA ESTEM.............................

No hay comentarios: