lunes, 25 de abril de 2011

25 D'ABRIL DE 2011........44 ANYS.....


NO podria començar d'altra forma ,més que ficant al borbò de torn cap a vaig.....EL MAL D'ALMANSA A TOTS ALCANÇA.........No se si açò sera molt bó per la meua carrera polìtica,,,jajjaj em dona igual, ja que com deia un vell amic.......FINS LA VICTORIA SEMPRE....

I osties que el 25 d'abril de fa uns quans anys , una gran dona a la que tot dec, em va parir i ho va fer amb molt de cor, a ella i a mon pare son als ùnics que lis tinc que donar explicacions, i com ja sabeu les mares ho perdonen tot......i jo d'assesors deimage com a que no....
I si el 25 d'abril concideix al meu aniversari, tocarem tots els palos...ALMANSA...AMISTAD....



HUI en desperte sobre les 7 del mati i porte a la meua dona a treballar, dia plujos i gris a ALFAFAR, dilluns de pasqua festiu a tot el PAIS VALENÇIA.
M'alçe a la vegada molt feliç i molt apesadumbrats ,es una mescla de felicitat i de tristor.
Tots els anys no es fan 44, i he de recoinerx-er que encara estic prou bé, jajaja. Em sent feliç, molt feliç per l'amistat molt gran que estic comprovant a estes hores del dia, hi han molts amics que ja m'han felicitat per el FACEBOOK, ahir per la nit i sense esperar un minut ja m'havien felicitat molta gent.
El millor regal que em podien donar la gent es que siguen amics meus, però amics de veritat, la gent que em coneix, sap com soc i lo que pense, i el que es amic meu es amic per sempre, mentres ells vulgen. Jo mai he deixat de ser amic de ningú......
L'altre dia els amics de la penya el triple anavem de aniversari del nostre president, i ahi vaig vorer la cara de sorpresa i de felicitat més gran que jo he vist en ma vida, TONI es va quedar bocabadat i molt sorpres, aixo es lo que més m'agrada a mi.......
AQUESTA ENTRADA LA VAIG A FER A POC A POC DURANT TOT LO DIA, ESPERE PODER PLENARLA AMB MÉS COSES I MÉS COSES PLENES DE FELICITATS.....MOLTES GRACIES A TOTS.........


NO puc descriure lo que m'ha passat hui, ja que despres de vindre del dinar amb amics, obric el meu ordenador i 62 mensatjes, tenia, la gent de tot cor s'ha cordat de mi...lo mès gran ha sigut que la gent em done felicitats, ja que m'agradat molt.....
GRACIES A TOTS, JA QUE VOS PORTE A TOTS AL COR, JA QUE TOTS SOU PART DE LA MEUA VIDA........

No hay comentarios: