miércoles, 13 de abril de 2011

JA PUC DIR................


.......que sóc elegible per a REGIDOR PEL CDL ALFAFAR. Hui en dia 13 i des de la direcciò provincial ens han confirmat la noticia. També ens han dit que havíem sigut els primers que presentaven les candidatures per ALFAFAR. Ser el primer a presentar-se no vol dir res, no vol dir que anem a guanyar ni que anem a perdre.
El que no ens va a llevar ningú és la il·lusió amb què ens presentem, il·lusió, idees i ganes no ens falten. Però el que cada vegada em vaig donant compte que als pobres no ens donen ni aigua. Ens assabentem l'altre dia que ens hem de pagar les paperetes, i els grans 'BARCELONA, REAL MADRID', DE LA POLÍTICA a ells gratis.
No em preocupa per que el que no fica molts diners, perd poc, i no tindre que ficar-me de politic al meu poble per guanyar diners, em mou i em movilitza el poder ajudar....
Les qúestions politiques les deixe per el blog del partit, ara ja puc dir......
....WILLY QUE COLLONS HAS FET....................
En aquest dia en que el meu pare esta al hospital i a la porta del costat esta el "TIO PACO", es desitje a tots el que gasten la sanitat pùblica que tambè el molt honorable l'han operat al PESET.......Avorer si es dona conter i inverteix mès diners, i no deixa a la sanitat en PILOTES...................
D'aci desitje que tots els mal.lats es fiquen bè, no es desitje mal a ningu......
.....I PUC DIR .....PER UNA SANITAT I UNA EDUCCACIÒ PÙBLICA I QUALITAT ....TIO PACO

1 comentario:

Unknown dijo...

Agradecería sustituyeras el color negro del texto por el blanco, asi lo prodremos leer mejor todos.
Ya tenemos una edad que no vemos todo lo bien que se debe de ver.

Gracias