lunes, 4 de abril de 2011

LA POLITICA I JO.......CDL ALFAFAR


Pot ser que algun s'estranye de lo que ara fique açi, espere que no, pero si de cas fa falta aclarir coses.
Jo mai havia entrat en una formació polìtica, ja que sempre he decidit que volia ser independent i que si me afiliava perdria eixa condició. Desde ven jovè sempre he cregut en ideologies de esquerres. El CDL es un partit de CENTRE ,DEMOCRATIC I LIBERAL. Es podria dir que es el antic CDS de SUAREZ.
Per que he decidit fer açò, pareix una locura però ahì esta. Primer per un bon amic, que ens mou una vici que no es altre que parlar e política, i lo més curios es que ens agrada.
En els dies que corren NI PSOE, NI PP em donen garanties de res, i en altres partits els amics no veien referencies, si entrabem amb el cdl, cada un es deixava alguna cosa, però era lo més comode, i per que no dir que al CENTRE POLÍTIC tot es veu d'altra forma, veus els defectes dels 2 grans partits.
Nosaltres ho veiem com que ens agrada el FUTBOL, però no som ni del BARÇA I MENYS DEL MADRID..ens agrada jugar, però sabem anticipadament que els grans son ells, i que ells son els que ho tenen tot. Evidentment no es presentem per lo que pugam obtindre, es presentem per ideologia, ja que si volguérem algun dia arribar a COBRAR, A VIURE DE LA POLÍTICA, es a verem fet dels partits majoritaris, lo del BIPARTIDISME es un CANCER, una enfermetat. En els PAÍSOS on hi han moltes forces representades en el arc parlamentari hi ha mes diversitat, i més riquesa política....
Em pose a treballar en este projecte per a aprendre, per a ajudar, i perquè se'ns escolte, perquè la gent tinga un canal de protesta, perquè els ciutadans siguen el prioritari, i per a intentar que els polítics no pensen com a tals, si no que pensen com ciutadans, i estic segur que ens aniria millor.
MALDIT BIPARTIDISME................
....BEN NO S'ON AÇÒ EM VA A PORTAR, PER AMISTAT PER CONVICCIÓ...VAIG A DEIXAR QUEEM PORTE ON SIGA.....AMICS DEL CENTRE AHÍ ESTAREM....."
....PER MÉS AVANT JA ENTRARE EN LO ESTRICTAMENT POLÍTIC...I LO DE DONAR DE MENJAR ALS POLÍTICS PROFESIONALS.
....ACÍ DEIX UNA FRASE PER A ANAR REFLEXIONANT..DITA PER "ORSON WELLS"....
....MOLTES PERSONES ESTAN MASSA EDUCADES PER A PARLAR AMB LA BOCA PLENA,PERO NO ELS PREOCUPA FER-HO AMB EL CAP BUIT...."

No hay comentarios: