sábado, 16 de abril de 2011

MUSICA SIMPHONICA AL PESET........


Ahir vaig arribar al PESET, per vorer al "TIO PACO CAMPS", i va i em diuen que s'hen havia anat, sera CARACOLLONS, jo anava amb bones intencions, per preguntar-li com li havien tractat al HOSPITAL PÚBLIC, que per cert no li tocava per la zona on viu.......
-SI L'HAN TRACTAT BÈ, I L'OPERACIÓ, HA SIGUT UN EXIT......
-PER QUE NO INVERTEIX MÉS A LA SANITAT PÚBLICA?...
Xe que poca vergonya. I ja que estava allì, vaig vorer a un home que ven bè podria ser mon pare ,i ja em quedi a cuidar-lo, i passar una nit de luguria i desenfreno, escoltant la banda simphonica de metalls i percusiò i vent a la 605.
Entre unes cosses i altres, i la meua activitat política, en la que tinc que desenvolupar un xicotet programa , em feien que començara a dormir sobre la 1,30 del mati, jo no contava amb que els músics de la banda bufaren tant fort, que sonara la conclusió del gotero, i que a les 5.50 del mati tinguera que donar-li a el tio miquel, un antibiotic, aço ha fet que jo dormira unes 2 hores.
Mare meua com cansa ajudar a la gent, com cansa lo de polític, i com cansa la música clasica, xe collons em vaig a fer-me una SIESTA................JA.

I ARA D'ACÌ POC A LA MANIFESTACIÓ PER LES TROBADES EN VALÈNCIA, I DESPRES A UN HOMENATGE A UN DELS MEUS MILLORS AMICS..................

MARE MEUA QUE CANSAT ESTIC................................ZZZZZZZZZZZZZ

No hay comentarios: