martes, 24 de mayo de 2011

CONCLUSIONS POLÌTIQUES.....


...48 DIES AL CDL.....
Desde el 4 d'ABRIL fins el 22 de maig, dia de les eleccions als ajuntaments i a les autonomies van 48 dies, dies intensos de reunions i mès reunions .
Dies de dormir poc, dies de pressió en la que hi ha gent que m'avisa, que pensa amb mi, i que jo possiblement no li faça ni cas.
Dies de fer propostes, dies en els que la feina eixia amb poca gent, en menys gent que dits d'una ma. Peró sempre et sorpren algun personatge, gent que a la" XITA CALLANDO", anat fent feina i d'altres que no han pegat ni xapa.
Els resultats son els que son i quasi un 2% del electorat d'Alfafar en ha depositat la seua confiança, a eixa gent lis donen les gracies. No esta mal per a un grup d'amics, un grup de veïns que han fet una feina que altres no fan en 4 anys. Fer un programa electoral, ficar senyeres per el carrer, i fer 2 actes públics. I lo millor poder haver parlat amb la gent i dir-los lo que pensabem fer per el poble.
179 vots son el que hem tret a tot ALFAFAR. Però com tots el partits polítics, a les taules més properes a la nostra SEU, em tret més vots que EU,BLOC I UCE junts..en varies taules hems sigut els 3 per darrere del 2 partits majoritairs com PP I PSOE.
ARA BÉ LO MÉS DIFÌCIL...aguantar la flama uns altres 4 anys, dependre de les cosses que em fet mal i tornar a començar de nou.
El diumenge 22 em va tocar fer de APODERAT al barri d'orba, em tocava un col.legi electoral, i per que un dels nostres candidats tenia la seua mare mal.lalta em tocarem 2 col.legis. Mare meua no em cansi de la feina, em vaig cansar per les caminates que tenia que fer, i ja m'ho dia mon pare...."FILL QUAN HI HA QUE FER, PER A NO FER RES".
Desprès de unes 15 hores de feina esperarem els resultats al poble i per nosaltres ja no quedar els últims. Ara ens toca descansar i fer un poc d'autocrìtica i pensar lo que volem fer. Ara si que bé la feina de veres, i no es altra que construir una infraestructura de partit.....
Com a tresorer del CDL ALFAFAR dic que no se si es pot fer més amb tant poc de diners, ja que el pressupost de la nostra campanya, no arribat a 600 euros......aixo es austeritat i no les tonteries dels tresorers de la GURTEL I DEL CAS BRUGAL.

SINCERAMENT L'ESPERIENCIA M'AGRADAT, MOLTA FEINA I BON AMBIENT..MOLT BONS COMPANYERS I BONS AMICS.......EL DIA VA SER UN POC NEGATIU NO ENTRAREM AL AJUNTAMENT, EL ALONSO I FERRARI FEREN EL RIDICUL I EL POWER FRACAS ESTA TEMPORADA.....
NO TOT ES MAL A LA VIDA..............VISCA ALFAFAR............

No hay comentarios: