sábado, 28 de mayo de 2011

INDIGNAT........TOMA LA FONTETA!!!!!!


M'alce de la siesta i llig la noticia de que lleven la proposta de renovació a PESIC.
Lo de estic equip no es soste en peu, no tinc paraules per lo que fan els dirigents del VALENCIA BASQUET CLUB, estic totalment INDIGNAT.................
Els aficionat deurien de pegar un colp d'amunt de la taula i tirar fora a alguns que no tenen n'idea de com portar el club ni com es porta un equip de basquet, n'hi han dirigents que cada vegada estan mès lluny dels aficionats, de la gent, no conecten amb ningú i no fan res.
INDIGNADOS......per tindre dirigents i se de bona tinta que no son tots, que l'únic que fan "es tirar pedres al seu teulat". No comprenc moltes cosses i cada vegada menys, la solucciò no se quina es , però lo deuriem de fer es buscar-la e invitar a alguns que es vagen del club, ja que no podem estar divagant, fixant gent de mig pel, i desprès fitxar un gran entrenador i deixar-lo anar.
ESTIC MOLT INDIGNAT per el tractament que ens tenen,creuen que el aficionats no saben de res i ells poden fer lo que vulguen, seria molt trist que algun dia no hi haguera gent mirant un partit de basquet, hi que trist que la gent de vegada de pensar en animar ho fera al reves, i ens CALLAREM......
JO NO SE QUE PENSAR D'AQUEST VALENCIA BASQUET CLUB, ARA EN CALENT PENSARIA EN NO RENOVAR EL MEU PASE, I EN QUEDAR-ME EN CASA...EM FARIA MÉS PROFIT....

1 comentario:

toni ribelles dijo...

totalmente deacuerdo Willy,la ilusion de la gente deberia de ser lo mas importante en el club,los "dividendos" son los exitos deportivos,sin aficion,sin ilusion,no hay nada¿acaso es esto un "cortijo"? si es asi digamenlo porque yo me "borro"