sábado, 7 de mayo de 2011

PRESENTACCIO CDL ALFAFAR...


....LO COMIDO POR LO SERVIDO................
Estava clar que el nostre acte no alçava les mateixes espectatives com les del PSOE Y PP (RAJOY Y ZAPATERO). NO les espectatives pero si les li.lusions, ja que quans.sevol d'eixos 2 personatjes, te ja menys il.lusiò i menys amics que jo...
Rodejat de simpatizants i d'amics, varem fer el acte molt amneo, molt agradable i per supost amb el cor, mira que es dificil aço de parlar i d'explicar les cosses.
Jo em fique al lloc del mestres i es molt dificil que la gent te faça cas, i menys en lo polìtic.
ESTIC molt satisfet amb este projecte d'anar per casa, es on jo estic comode per varies raons.
- M'agrada poder ajudar a la gent, i crec que d'esta forma podria.
- Jo sempre m'agafe les propostes, les feines per dependre cosses.
- Per els amics que de moment estic fent açì.
L'altre dia en un BARRI D'ALFAFAR " PARQUE ", un col.lectiu de ciudatans, va fer un debat a unes escoles, eixa part de la política es la que a mi més m'agrada escoltar als veïns i poder traslladar les seues queixes. I per cert com ja sabreu jo agafe promte les idees de les persones i les vaig traslladar al meu discurs i va haver una dona que va dir:

.ME GUSTARIA QUE DE UNA VEZ POR TODAS, EN VEZ DE DECIRME LO QUE NOS VAIS A DAR, POR FAVOR NOS DIJERAIS LOS QUE NOS VAIS A QUITAR.....

Pense que eixa reflexió que eixa dona ens va fer, jo la porti al meu discurs d'ahir, i pense que lo primer que ni ha que dir a la gent es la veritat, la veritat fa mal de vegades, però es millor això que que una mentida, una mentida feta per guanyar unes eleccions.
Nosaltres com a partit i jo cpom TESORER de la formació, si fem alguna cossa a les eleccions, no tindrem el 23 de MAIG ningu a les portes de nostra casa, per cobrar favors, ja que com es diu per ahi:

....LO COMIDO POR LO SERVIDO.......

Ja que les il.lusions i les ganes no es paguen en prestecs, els amics eixen barats, ja que per llevar-te a un enemic de d'amunt costa molts diners.......
Ja anire contant, ja que una de les cosses mès agradables va ser ficar cartels, si no haguera sigut per un xicotet accident amb un amic, un tallet de res i un poc de sang.....ja se lo que significa:

DONAR LA SANG PER LA DEMOCRACIA

No hay comentarios: