sábado, 4 de junio de 2011

MAIUS MESUS HORRIBILUS..........


Mai habìa passat un mes tan horrible:
- El POWER fa el ridícul més supino, y que el PP guanya les eleccions AUTONOMIQUES I ALS AJUNTAMENTS. No comprenc com en la COMUNITAT VALENCIANA ha guanyat el PP si a les llistes electorals n'hi haven més imputats i més defraudadors per metre cuadrat, que rates en un femer.
- L'altre dia vaig acudir a una esperpentica reunió a la seu del VALENCIA BASQUET CLUB, i vaig eixir molt escaldat, molt malhumorat, INDIGNAT diria jo, ja que vaig escoltar un discurs que no corresponia a lo que jo pensava, i que no em va fer gracia. Tots els representats del club que anaren, varem fer una exaltació de lo bé que ho havien fet, una exageració màxima del ridicul més espantos, ara bé.....
- EL CLUB ES D'ELLS I FAN LO QUE VOLEN.Pero com jo i el meu cos em pertanyen...JA DIC PÙBLICAMENT QUE JO NO TORNARÈ SI LA GENT NO ES MÉS AUTOCRITICA.
La neurosis obsesiva de que la gent vote a la corrupció i que el voten quasi la mitat dels valencians es per fer-seu mirar ells. O a lo millor deuria d'anar jo ,ja que es impossible que els lladres manen als governs i que els honrats no tinganm raó.
Espere que al canviar el més, canvie la sort.
- Una de les coses que m'han passat positives, que tot negatiu no va a ser, es poder coneixer en persona a RAQUEL GRADOS. Una aficionada CATALANA que tan sols te un defecte, i no es altre que es una fans incondicional de DAVID NAVARRO jugador del POWER amb molta garra. Ella es va fe uns 400 km, el dia que perdiem el primer partit contra el BILBAO BIZCAYA BASQUET.....GENT AIXINA VAL LA PENA CONEIXER-LA.

NO HAY MAL QUE CIEN AÑOS DURE, NI CUERPO QUE LO AGUANTE...

AHHHHHH I A LA MERKEL "PRESIDENTA D'ALEMANYA" ESPERE QUE CONEGA A NACHO VIDAL I QUE PROBE ELS PEPINOS ESPANYOLS.........

No hay comentarios: