sábado, 26 de noviembre de 2011

LA MEUA FILLA I LA MEUA PASSIÓ.

La meua filla fa uns deis hem va dir que volia apuntar-se a un equip de basquet i que millor que en el meu POBLE. Hem va donar una gran alegria, ja que el basquet es la meua passió.


Fara uns 2 mesos començaren jugant,entrenat un grup de 8 xiquetes que formen l'equip d'infantil. Han fet equip i gracies al entrenador juguen molt bè. 
Estic molt feliç de la feina de la meua filla, molt disciplinada y molt feliç, i em sorpren que una xiqueta de 13 anys i que mai jugara a basquet, jugue amb tant de cor, que jugue molt bè i nos es passió de pare.
Porta el 12 a les esquenes i li dic que al VBC, eixe nombre el porta LISCHUK, un guerrer que es deixa la pell tots els dies, i ella es aixi, juga com les lleones defenet als seus capdells o quan van a per mentjar.
LTalls de baló, defensa a 3/4 tallant pilotes,rebots i sobre tot m'agrada que no es egoista i sol deixar el ùltim passe per a altres, o siga que encara assiteix....
La meua filla esta contenta i feliç i jo encara més.



No hay comentarios: