sábado, 10 de diciembre de 2011

PUENTE DE LA INMACULADA CONSTITUCIÓN



CREC en les persones, en les bones persones que al fi i al cap son les que fan els ESTATS, LES NACIONS, ELS PAISSOS.
No m'agraden les males persones i les mentides, no m'agrada lo que últimament esta passant a la constitució, si tots saberem de memoria els articles voriem com hi han varios que no es compleix, i no me crec que la JUSTICIA siga igual per a tots.
Últimament crec solament en els amics i en la familia, amics de la PENYA DE BASQUET, amics de la POLÍTICA, amics de TOTA LA VIDA i amb els " GERMAMICS" ELLS JA SABEN QUI SON", sobre tot m'agrada celebrar cosses amb la familia, amb els meus pares i als meus sogres. D'ells deprens moltes cosses tots els dies i dia que passa, dia que no torna.
Pasar el pont de la INMACULADA-CONSTITUCIÓ en casa no esta mal, ja que si el passes en familia i mirant un gran i apasionat partit de basquet femeni, i vorer com corren i suguent les xiquetes, com s'esforçen per fer-ho bé que millor que això.
LA CONSTITUCIÓ INMACULADA tot aixo son patranyes d'alguns es reforma via decret imperios, via rapidessa mental d'alguns descerebrats i tots tant contents, per aixó no em crec lo de la INMACULADA, no es que estiga en contra de la gent que conec amb eixe nom, les aprecie i les vuic molt, a les INMES I CONXES.
LA CONSTITUCIÓ esta desvrigada i mal tractada per alguns, per els del capitals i per alguns partidaris d'eixa gent, els polìtics no pensen amb la gent, els polítics solen pensar per baix.CREC en les persones, en les bones persones que al fi i a la cap son les que fan els ESTATS, LES NACIONS, ELS PAÏSSOS.
No m'agraden les males persones i les mentides, no m'agrada lo que últimament esta passant a la constitució, si tots saberem de memoria els articles voriem com hi han varios que no es compleix, i no me crec que la JUSTICIA siga igual per a tots.

PER AIXÒ DIC QUE DIA QUE ET PUGUES PASAR AMB ELS TEUS, MILLOR QUE MILLOR.




I QUE BÈ QUE T'HO PASSES AMB ELS TEUS AMICS FENT UNA ESCAPADA AL GARBI .

No hay comentarios: