jueves, 12 de julio de 2012

RIU SEC D'AMOR



RIU  SEC D’AMOR


No puc més
vull anar-me´n
del teu costat
per oblidar.


El meu cor ès un pou
profund i sec
de sentiments d’amor
cap a tu.


No em queden llàgrimes
per plorar
no em queden ganes
per recordar
lo molt que t’he estimat.


Els meus llavis
están erms i secs
i mai tornaran
a donar-te
un bes enamorat,
la teva traició ès
de lesa humanitat.



GUILFRE BAIXAULI I BOU…..11-07-2012


TRADUCCIÓ

RIO SECO DE AMOR


No puedo más
Quiero irme
De tu lado
Para olvidar.


Mi corazón es un pozo
profundo y seco
de sentimientos de amor
hacia ti.


No me quedan lágrimas
para llorar
no  me quedan ganas
para recordar
lo mucho que te he amado.


Mis labios
están yermos y secos
y nunca volverán
a darte
un beso enamorado
tu traición es
de lesa humanidad.


WILFREDO BAIXAULI BOU…11-07-2012







No hay comentarios: