viernes, 8 de marzo de 2013

RIU DE VIDA



RIU DE VIDA
Mare
filla
dona
germana
amiga
amant
companya
sobretot i abans que res
persona,
terra
aigua beneïda
vida ...
llum que guia
riu de vida
cor en flama pels seus,
per la seva sang
ho donen tot i més.


El meu cant de glòria
és per elles
ja que em donen sentit
a la meva vida,
sense aire no es pot viure
sense el seu amor
jo sóc com un peix fora de l'aigua
que s'ofega
en no poder remuntar
el curs del riu
de la pròpia vida.

A elles
per elles
gràcies per deixar-me
ser un minut en la vostra vida.

WILFREDO BAIXAULI I BOU 08/03/2013
RESERVATS ELS DRETS D’AUTOR

TRADUCCIÓ

RIO DE VIDA

Madre
hija
mujer
hermana
amiga
amante
compañera
sobre todo y ante todo
persona,
tierra
agua bendita
vida ...
luz que guía
río de vida
corazón en llama por los suyos,
por su sangre
lo dan todo y más.


Mi canto de gloria
es por ellas
ya que me dan sentido
a mi vida,
sin aire no se puede vivir
sin su amor
yo soy como un pez fuera del agua
que se ahoga
al no poder remontar
el curso del río
de la propia vida.


A ellas
por ellas
gracias por dejarme
ser un minuto en vuestra vida.


WILFREDO BAIXAULI BOU 08/03/2013
RESERVADOS LOS DERECHOS DE AUTOR.




No hay comentarios: